Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych - Nr 3/15/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2015-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 06145692000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych - Nr 3/15/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych niezbędnych do zabezpieczenia bieżącej działalności 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 grupy - części: - grupa I - Sekcja Szkoleniowa; - grupa II w tym: IIA - Służba Łączności i Informatyki i grupa II B - Służba Uzbrojenia i Elektroniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen asortyment jednej lub dwóch grup - części zamówienia. Częścią zamówienia jest każda kompletna grupa (z wszystkimi podgrupami). Zamawiający nie ogranicza ilości grup - części na jakie wykonawca może złożyć ofertę. W przypadku grupy - części II z podziałem na podgrupy: A i B - wykonawca może złożyć ofertę na całą grupę - łącznie grupa II: A + B, zamawiający nie dopuszcza natomiast możliwości złożenia oferty na poszczególne podgrupy (np. tylko na podgrupę II A, czy na podgrupę II B). Grupa I obejmuje dostawy różnych materiałów biurowych: m. in. aktówek, folii do bindowania, karteczek, zakładek indeksujących, bloków, cienkopisów, dermatografów, długopisów, piór, dziurkaczy, etykiet samoprzylepnych, flamastrów, folii do bindowania i laminowania, foliopisów, gąbek magnetycznych, grafitów, grzbietów plastikowych, gumek, identyfikatorów, terminarzy, kalendarzy, kalek technicznych, kartonów ozdobnych, kleju biurowego, markerów sucho ścieralnych, kopert, korektorów, linijek, listew szablonów, markerów, klipów do papieru, okładek, nożyczek, nożyków do cięcia, nici lnianych, ołówków, papieru fotograficznego, pinezek, piór kulkowych, papieru kancelaryjnego i pakowego, papieru samoklejącego, pisaków do tablicy sucho ścieralnej, plasteliny, podkładów na biurko, poduszek do stempli, druków, przyborników na biurko, segregatorów, skoroszytów, spinaczy biurowych, szufladek na dokumenty, taśmy samoprzylepnej, teczek, tuszu do stempli, wkładów do długopisów i piór, zakładek indeksujących, zakreślaczy, zeszytów, zszywek, papieru kserograficznego, numeratorów i innych. Grupa II A obejmuje dostawę różnych materiałów biurowych: m. in. papieru ksero komputerowego, folii do drukarek, papieru samoprzylepnego, papieru z obustronną perforacją odrywaną, papieru termo czułego do telefaksu, papieru do plotera, papieru termicznego, papieru do drukarek żelowych i innych; natomiast Grupa II B obejmuje dostawę rolek do kas fiskalnych. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w części III SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj.: formularzu ofertowym. CPV: 30193700-5 Pudełko do przechowywania dokumentów 30194310-1 Komplety lub zestawy kreślarskie 30194700-2 Szablony 30195921-4 Ścieracze do tablic magnetycznych 30197100-7 Zszywki gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30197210-1 Skoroszyty kołowe 30197220-4 Spinacze do papieru 30197320-5 Zszywacze 30197321-2 Usuwacz zszywek 30197330-8 Dziurkacze 30197644-2 Papier kserograficzny 30199110-4 Kalka maszynowa 30199230-1 Koperty 30199410-7 Papier samoprzylepny 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach