Przetargi.pl
Dostawy konserw rybnych i mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich

Zakład Karny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Świerczewskiego 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 462 11 55 , fax. 077 4613541
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 2
    ul. Świerczewskiego 3 3
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 462 11 55, fax. 077 4613541
    REGON: 00032094000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy konserw rybnych i mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy konserw rybnych i mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich:1.Mielonka wieprzowa. Wymagana gramatura 300g, puszka z otwieraczem-1000kg;2.Mielonka wołowa. Wymagana gramatura 300g, puszka z otwieraczem-700kg;3.Pasztet drobiowy. Wymagana gramatura 300g, puszka z otwieraczem-1300kg;4.Szprot w pomidorach. Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem-1000kg;5.Paprykarz szczeciński. Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem-1800kg;6.Sałatka rybna typu Neptun. Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem-900kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 24 w/w ustawy. Oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany załącznik nr 1SIWZ - szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia; 2)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,3SIWZ; 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz niepodległa wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach