Przetargi.pl
Dostawy jednorazowych maseczek medycznych

Zakład Karny nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-161 Łódź, J. I. Kraszewskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2 w Łodzi
    J. I. Kraszewskiego 1/5
    93-161 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11
    REGON: 32009300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy jednorazowych maseczek medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych w postaci 820 000,00 szt. maseczek chirurgicznych 3-warstwowych wykonanych z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny. Posiadające gumki na uszy oraz w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Warstwa absorpcyjna włókniny polipropylenowej ma stanowić czasową barierę dla drobnoustrojów i zabezpieczać drogi oddechowe przed zanieczyszczeniem oraz zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Produkt jednorazowego użytku, niejałowy. Wymiar pojedynczej maski to 175 x 95 mm. Opakowanie a'50 szt. Maski powinny spełniać wymagania : zgodność z normami PN-EN 14683:2006 lub odpowiednio EN 14683:2005; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745; oznakowanie znakiem CE. Dostawa wyrobu medycznego w okresie do 2 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednim zestawieniu tabelarycznym stanowiącym załącznik numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach