Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 545 587, , fax. 523 574 667
REGON: 92358780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszoz.lo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33183100 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - „ PAKIET”, który został oznaczony w dokumentacji jako Pakiet od nr 1,2. c) Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia. d) Zakres i wielkość każdego pakietu została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo – cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2, w których szczegółowo podano wymagany asortyment, g)Wykonawca dopuszcza zmiany asortymentowe w pakietach w ramach ogólnej kwoty kontraktu. h) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, więcej części jak również na całość zamówienia. i)Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. j)Czas trwania realizacji zamówienia określony w rozdz. IV pkt a) może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy. k)Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego pakietu, kilku pakietów bądź dla całości zamówienia. l)Oferowane produkty muszą posiadać wymagane świadectwa dopuszczenia do stosowania w publicznej służbie zdrowia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia. Uwaga! W zakresie pakietu nr 1: Zamawiający oczekuje utworzenia w bloku operacyjnym depozytu implantów w ilościach ustalonych z Kierownikiem Bloku operacyjnego. Zamawiający zobowiązuje sprzedającego do użyczenia na czas trwania umowy zestawu narzędzi do operacji artroskopowych w obrębie stawu barkowego W zakresie pakietu nr 2: Zamawiający oczekuje utworzenia w bloku operacyjnym depozytu implantów w ilościach ustalonych z Kierownikiem Bloku operacyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się w kwocie: Zadanie nr 1 – 2 900,00 zł Zadanie nr 2 – 2 100,00 zł Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15. Nr rachunku: 23 1020 1462 0000 7802 0358 8738 w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-56/2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych, sprzętu do zaopatrzenia złamań i drobnego sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Ortopedii na okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-03-21 - Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
Dodano: 2021-03-24 - DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa implantów i materiałów ortopedycznych, użyczenia instrumentarium niezbędnego do wszczepiania implantów ortopedycznych oraz utrzymania depozytu implantów, dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.
Dodano: 2020-07-17 - DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI DROBNYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII
Dodano: 2020-06-18 - dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych
Dodano: 2020-01-27 - IMPLANTY: Ręka promieniowa, miednica, ramię
Dodano: 2019-09-20 - Dostawa dla potrzeb ortopedii; 1). Implanty artroskopowe, 2). Implanty artroskopowe - bark/ostrze do dermatomu, siatka do siatkownicy, 3) Implanty do zespoleń kości/drut Kirschnera
Dodano: 2019-08-13 - Dostawa implantów i materiałów ortopedycznych, użyczenia instrumentarium niezbędnego do wszczepiania implantów ortopedycznych oraz utrzymania depozytu implantów, dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Dodano: 2019-07-24 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego.
Dodano: 2019-05-28