Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Bufetu R w KPRM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy galanterii cukierniczej krótkoterminowej na potrzeby Bufetu R w KPRM przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności co nastąpi wcześniej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wykonawca w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ, wpisuje wielkość opakowania (gramatury), nazwę handlową przedmiotu dostawy, ceny jednostkowe netto. 5. Miejsce realizacji dostaw: Bufet Rządowy w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, al. Ujazdowskie 1/3, 00-001 Warszawa. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w Załączniku nr 1 do umowy. Zakres umowy może być pomniejszony do 20% (tj. zrealizowany w 20%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15812000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ (PAdES), 2. Formularz asortymentowo – cenowy - Załącznik nr 2A do SIWZ, zawierający informację na temat wielkości opakowania (gramatury) oferowanego produktu, nazwy handlowej przedmiotu dostawy, ceny jednostkowej netto, wartości netto, stawki VAT, wartości brutto, i łącznej wartości netto i brutto oferty, (PAdES) 3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV podrozdziale III ust. 1 SIWZ, (PAdES) 4. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty (PAdES). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, (PAdES).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie 2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ.
Dodano: 2021-02-08 - Postępowanie na sukcesywne dostawy wyrobów ciastkarskich i ciast do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach.
Dodano: 2021-01-13 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów z dnia 29 stycznia 2004
Dodano: 2020-12-16 - Sukcesywne dostawy wyrobów ciastkarskich i ciast do filii Krajowej Szkoły Skar-bowości w Otwocku i Białobrzegach
Dodano: 2020-12-03 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Dodano: 2019-12-18 - Sukcesywne dostawy wyrobów ciastkarskich i ciast do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach
Dodano: 2019-12-04 - Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich
Dodano: 2019-11-29 - Sukcesywne dostawy wyrobów ciastkarskich i ciast do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach gm. Nieporęt
Dodano: 2018-09-25 - Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich
Dodano: 2018-07-25 - Dostawa ciast i wyrobów ciastkarskich
Dodano: 2017-07-26