Przetargi.pl
Dostawy części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do pojazdów

22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-073 Olsztyn, Saperska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 32 28 15 , fax. 261 32 34 50
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
    Saperska 1
    10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 32 28 15, fax. 261 32 34 50
    REGON: 280603684
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy części zamiennych filtrów, żarówek, akumulatorów i ogumienia do pojazdów samochodowych marki STAR 266, TATRA 815, HONKER, IVECO EUROCARGO ML 160 E25, Fiat Ducato MJ, BRDM, do autobusu pasażerskiego marki SOLBUS C-10,5, ujętych w tabelach, w ilościach i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość oraz termin ważności - dotyczy asortymentu, na który producent udzielił gwarancji) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. W ramach opcji Zamawiający wskaże ilości przedmiotu zamówienia, które zamierza zakupić dodatkowo, a Wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym, w terminie realizacji umowy nie później niż do 30.11.2018 r. w maksymalnie czterech (4) dostawach. Zamawiający każdorazowo prześle Wykonawcy zamówienie ze wskazaniem ilości przedmiotu zamówienia. Zamówienie podstawowe plus na ewentualną część opcji zostanie przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 4. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych, a pozostałe ilości przedmiotu zamówienia z ilości wskazanej w opcji w ilości uzależnionej od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. 5. Przedmiot niniejszej umowy (zamówienie podstawowe + ewentualna część opcji) zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy wskazanej w preambule umowy. Pozostała część ewentualnej opcji będzie zrealizowana w terminie do 30 listopada 2018 r. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i rozładunek do magazynu Zamawiającego dla część: - Część 1, 3, 7, 8, 9, 10 - ul. Ornecka 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, - Część 2, 4, 5, 6 - Lipowiec 138, 12-100 Szczytno. 7. Koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesiące liczony od dnia dostawy (dotyczy części 1,2,3,4,5,6,7,8,10) oraz okres min. 36 miesięcy liczony od dnia dostawy (dotyczy części 9).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 t.j.) złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach