Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: Internet szansą na lepsze jutro II - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Pieniężno

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieniezno.pl, http://bip.pieniezno.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: Internet szansą na lepsze jutro II - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Pieniężno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, drukarek sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: . Internet szansą na lepsze jutro - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Pieniężno realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę : 1. Zestawy PC dla gospodarstw domowych - 80 sztuk 2. Zestawy PC dla placówek oświatowych - 25 sztuk 3. Zestawy PC dla pozostałych jednostek podległych - 15 sztuk 4. Drukarki - 88 sztuk 5. Program ochrony rodzicielskiej - 120 sztuk 6. Aktywne urządzenia sieciowe - 88 sztuk 7. Anteny kierunkowe - 6 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wymagania w zakresie innych cech: a) Komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b) Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; c) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; d) Inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) 4.5. Wykonawca wypełnia kompletnie i składa wraz z ofertą Formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ), przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń, określone w Specyfikacji technicznej, stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 4.6. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 4.7. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. 4.8. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4.9. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty. 4.10. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4.11. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM 10.1. Kwota wadium wynosi 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto nr 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 , - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy PZP 10.5. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 10.6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10.7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art.46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: b) termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach