Przetargi.pl
Dostawę opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Jeziorna 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571348 , fax. 095 7571351
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Jeziorna 3 3
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571348, fax. 095 7571351
    REGON: 59810459180000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału dla placówek oświatowych na terenie gminy Ośno Lubuskie w roku szkolnym 2009/2010. Opał ma zostać dostarczony do wymienionych placówek, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. Przewidywana ilość, gatunek opału i parametry : Zespół Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 - miał węglowy- wartość opałowa ok. 21 000 kJ/kg - w max. ilości 150 ton; - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kJ/kg w max ilość 20 ton Szkoła Podstawowa w Smogórach - - węgiel orzech II - wartość opałowa ok. 29 000 kJ/kg - w max. ilości 60 ton; Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości podane zostały dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze - zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych w tym: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3.Należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN netto. 4.certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców do uzupełnienia oferty nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć w terminie określonym w pkt VII.1 SIWZ oraz formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1)ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ; 2)dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c)oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); d)wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 PLN netto wraz z referencjami lub dokumentami potwierdzającymi jednoznacznie, że dostawy te zostały wykonane należycie; e)certyfikat jakości węgla wystawiony przez producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach