Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 62-020 Swarzędz-Jasin, ul. Rabowicka 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 89 75 300 , fax. 61 81 81 389
- Data zamieszczenia: 2015-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o.
ul. Rabowicka 6 6
62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie
tel. 61 89 75 300, fax. 61 81 81 389
REGON: 63456259500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.clip-group.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę, montaż, skonfigurowanie oraz uruchomienie systemu IT do zarządzania terminalem kontenerowym w ramach projektu pn. Budowa intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, skonfigurowanie oraz uruchomienie systemu IT do zarządzania terminalem kontenerowym w Jasinie k. Poznania w ramach projektu pn.: Budowa intermodalnego terminalu kontenerowego w miejscowości Jasin k. Poznania. Przedmiot zamówienia obejmuje (zgodnie z Załącznikiem nr 1a): 1.Wyposażenie serwerowni i biura budynku administracji terminala kontenerowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100). 9.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, 2000 r. z późniejszymi zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: ALIOR BANK S.A. nr konta: 64 2490 0005 0000 4520 2479 3716, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15.00. 9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 9.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 9.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.clip-group.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług konsultacyjnych, serwisowych i usług związanych z aktualizacją oprogramowania aplikacyjnego i programów towarzyszących systemu informatycznego Impuls oraz systemu informatycznego Eskulap
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
Dodano: 2016-04-29 - Usługa wsparcia informatycznego
Dodano: 2016-03-04 - przetarg nieograniczony na zapewnienie usługi sprawdzania pisemnych prac dyplomowych programem antyplagiatowym współpracującym z ogólnopolskim repozytorium pisemnych prac dyplomowych
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2016-01-21 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2015-12-30 - Usługa wsparcia informatycznego
Dodano: 2015-12-18 - Świadczenie usług w zakresie obsługi systemu informatycznego Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii.
Dodano: 2015-12-15 - Obsługa informatyczna Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
Dodano: 2015-12-14 - wykonywanie usługi serwisowej systemu Axapta v. 3.0 z modułem Honoraria i formularze oraz funkcjonalnościami autorskimi dla UAM na okres od 02-12-2015r. do 31-12-2017r.
Dodano: 2015-11-03