Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Sobieskiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343782800 , fax. 343249428
- Data zamieszczenia: 2022-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Sobieskiego 7
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343782800, fax. 343249428
REGON: 01061308300147 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do wskazanych lokalizacji Zamawiającego (określonych w Załączniku nr 1a do SWZ/Umowy) fabrycznie nowych materiałów biurowych, tj. druków zwrotnego potwierdzenia odbioru o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ.Zwrotne potwierdzenia odbioru zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1a do SWZ/Umowy. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu gwarantuje, że wszystkie materiały będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania bądź uszkodzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz kopert dla Gminy Sosnowiec
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych oraz wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Śląskiego OR ARiMR
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa materiałów biurowych oraz dostawa kopert z logo NFZ
Dodano: 2023-04-07 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2021-04-07 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2021 ROKU
Dodano: 2021-02-15 - Dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2020-12-28 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa materiałów biurowych dla Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2020-10-14 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-10-13