Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
- Data zamieszczenia: 2015-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
REGON: 14626847100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę elementów odzieży ochronnej oraz filtropochłaniaczy dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Nr sprawy: 80/2015/PN/INŻ. SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr od 1a) - do 1d) do SIWZ.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1a) - 1d do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz.U.2013.136) sprzęt i środki ochrony dróg oddechowych podlegają III trybowi oceny zgodności. W związku z tym odbiór jakościowy filtropochłaniaczy będzie realizowany przez wyznaczone Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) na podstawie klauzuli jakościowej - dołączonej do umowy. Poszczególne przedmioty oraz opakowania przedmiotów zamówienia, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r., poz. 11) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1 powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych.ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby przedmioty zamówienia posiadały kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Ponadto wyrób może posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w załączniku Nr.: od 1a) - do 1d) do SIWZ.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ozgst.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODZIEŻY, OBUWIA, PRODUKTÓW CHEMICZNYCH I ARTYKUŁÓW BHP ADZP 240-55/15
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2015-02-02 - Zakup kasków zabezpieczających. 238/Ckt/14/ŁW
Dodano: 2014-11-19 - DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH I ARTYKUŁÓW BHP ADZP 240-15 /14
Dodano: 2014-03-25 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, OBUWIA, PRODUKTÓW CHEMICZNYCH I ARTYKUŁÓW BHP ADZP 240-4/14
Dodano: 2014-02-18 - Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2013-10-21 - Dostawy przedmiotów mundurowych dla Służby Ochrony IPN
Dodano: 2012-04-17 - Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2011-09-16 - Dostawa odzieży specjalnej i dodatków
Dodano: 2011-05-04 - Zakup umundurowania dla pracowników Wewnętrznej Służby Ochrony
Dodano: 2011-03-10