Przetargi.pl
Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – pieczywo i wyroby cukiernicze

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Tursk, 28
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W TURSKU
    28
    69-200 Tursk, woj. lubuskie
    REGON: 211037617
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dpstursk/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku – pieczywo i wyroby cukiernicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Pieczywo1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego pieczywa na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2024, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1A stanowiącym integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania dla części I zamówienia (zadanie nr 1 - pieczywo) znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ,oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy). Załącznik 1A do SWZ stanowi równocześnie opis przedmiotu zamówienia dla zamówienia oraz Formularz cenowy, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty i będzie stanowić jej integralną część. 3. W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Częstotliwość dostaw:1) Dla części I pieczywo – codziennie;4. Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).Część II - Wyroby cukiernicze1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynu Zamawiającego wyrobów cukierniczych, na potrzeby bieżącego żywienia w roku 2024, mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Tursku zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi, asortymencie i ilościach podstawowych z uwzględnieniem prawa opcji, wyszczególnionych w Załączniku 1B stanowiący integralną część SWZ. Ilość opcji będzie dostarczona przez Dostawcę w przypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią w zakresie minimalnych wymagań jakościowych, terminów przydatności do spożycia, znakowania i opakowania: dla części II zamówienia (zadanie nr 2 – wyroby cukiernicze): w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ,oraz Załącznik nr 2 do SWZ (wzór umowy). Załącznik 1B do SWZ stanowi równocześnie opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz cenowy, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty i będzie stanowić jej integralną część. 4. W ramach niniejszego postępowania, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Tursku, Tursk 28, 69-200 Sulęcin (Magazyn żywnościowy – Budynek C) oraz do rozładunku towaru na własny koszt i ryzyko, w asortymencie, jakości i ilościach określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego (Odbiorcę). Częstotliwość dostaw:- Dla części II wyroby cukiernicze – 4 razy w miesiącu.5. Dostawy zamówienia w zakresie każdej części odbywać się będą w ustalonych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. Wyjątkowo dopuszcza się zmianę godzin dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Zamawiającym (Odbiorcą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość:a) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (pieczywo) – 2000,00 (słownie dwa tysiące złotych 00/100);b) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (wyroby cukiernicze): Zamawiający nie wymaga wadium;2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu2) gwarancjach bankowych3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 462 ze zm.)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer:02 8369 0008 7109 1835 2000 0060z dopiskiem: „Wadium - DO.3300.11.2023, część nr 1” lub „Wadium – pieczywo” lub równoważnym, z którego będzie wynikać, którego postępowania dotyczy wpłacone wadium. Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonania przelewu został załączony do ofertyUWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w p.z.p, bez potwierdzania tych okoliczności2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania6) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, tj. Dom Pomocy Społecznej w Tursku.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p, zostanie odrzucona.7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 Ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu, na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w rozdziale VII niniejszej SWZ,- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 Ustawy Pzp tj.:A. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.B. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:a) posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 z dnia 25 sierpnia 2006 r. ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448 t.j.),lubZaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730 ze zm.),b) posiada dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP: certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą lub protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej, z którego będzie wynikać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (nie dotyczy podmiotów działających na rynku spożywczym prowadzących produkcję pierwotną i sprzedaż bezpośrednią oraz podmiotów prowadzących rolniczy handel detaliczny żywnością pochodzenia niezwierzęcego).C. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.D. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. Warunki udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 są wymagane w każdej części przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach