Przetargi.pl
Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)

Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
    Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 890047446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zabiegowego aparatu rtg (ramienia „C”)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    L. p. NAZWA PARAMETRU WARTOŚĆ WYMAGANA1. Pełna nazwa aparatu Podać2. Producent Podać3. Kraj Podać4. Dystrybutor - Oferent Podać5. Aparat fabrycznie nowy Tak6. Rok produkcji aparatu – 2023r. TakINFORMACJE OGÓLNE7. Aparat dedykowany do radiograficznego obrazowania pacjentów w trakcie ortopedycznych zabiegów operacyjnych przy pomocy skopii i grafii. Tak8. Sprzęt dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych Tak9. Autoryzacja do oferowania sprzętu będącego przedmiotem oferty Tak10. Aparat mobilny TakLAMPA RTG I KOLIMATOR11. Lampa RTG ze stacjonarną anodą dwuogniskową. Tak12. Wielkość małego ogniska nie większa niż 0,6 mm Tak, podać13. Wielkość dużego ogniska nie większa niż 1,2 mm Tak, podać14. Blendy szczelinowe, obrotowe. Tak15. Automatyczne dopasowanie pola blendy do aktywnego pola detektora. Tak16. Pojemność cieplna anody min. 75 kHU. Tak, podać17. Szybkość chłodzenia anody min. 50 kHU/min Tak18. Pojemność cieplna kołpaka lub głowicy lampy min. 1300 kHU. Tak, podać19. Automatyka zabezpieczająca lampę przed przegrzaniem. Tak20. Filtracja całkowita minimum 2,5 mm Al. Dodatkowa filtracja w celu redukcji dawki umozliwiajaca wymienne stosowanie filtrów wykonanych z Al i Cu. Tak, podaćGENERATOR RTG21. Generator wysokiej częstotliwości Tak22. Moc generatora min. 4 kW Tak, podać23. Zakres prądu w trybie radiografii min. 0,7 – 100 mA. Tak, podać24. Zakres prądu [mA] w trybiefluoroskopii min. 0,1 – 20 mA, Tak, podać25. Zakres napięć 40 - 120 kV Tak, podać26. Zasilanie jednofazowe 220-230 V/50 Hz. Tak27. Ilość impulsów w trybie fluoroskopii pulsacyjnej – min. 15 impulsów/sek. Tak, podać28. Sterowanie funkcami generatora poprzez monitor dotykowy lub tablet zainstalowany na wózku ramienia „C” – o wielkości minimum 12” i o rozdzielczości minimum 1 Mpix. Tak, podać29. Monitor sterujący z możliwością obrotu w zakresie minimum 270º dla zapewnienia dostępności sterowania z wielu stron urządzenia Tak/NieFUNKCJONALNOŚCI APARATU30. Rotacja (obrót wokół osi wzdłużnej) minimum +/- 180º. Tak, podać31. Ruch orbitalny (obrót wokół osi poprzecznej) minimum 160º. Tak, podać32. Odchylenie od osi pionowej (ruch wig-wag) minimum +/- 12º. Tak, podać33. Przesuw poziomy [cm] minimum 20 cm. Tak, podać34. Przesuw pionowy zmotoryzowany min. 43 cm. Tak, podać35. Odległość SID [cm] minimum 100 cm. Tak, podać36. Prześwit między detektorem obrazu a głowicą [cm] minimum 80 cm. Tak, podać37. Ramię „C” w pełni wyważone z zabezpieczeniami przed najeżdżaniem na przewody. Tak/Nie38. Aparat wyposażony w centrator laserowy (po stronie detektora i po stronie lampy RTG) Tak/Nie39. Aparat kompaktowy dedykowany stosowaniu w warunkch sal operacyjnych. Waga kompletnego aparatu nie wiecej niż 320 kg. Tak, podać40. Hamulce wszystkich ruchów. Tak41. Pedał wyzwalania skopii. Tak42. Ręczne wyzwalanie skopii/grafii. Tak43. Dedykowany przycisk wyzwalania skopii o niskiej dawce promieniowania na sterowniku ręcznym i nożnym. Tak/Nie44. Możliwość wykonania radiografii. Tak45. Możliwość wykonania skopii w tym skopii pulsacyjnej. TakSYSTEM OBRAZOWANIA – DETEKTOR CYFROWY46. Format detektora min. 20 x 20 cm Tak, podać47. Ilość dostępnych formatów obrazu min. 3 Tak, podać48. Matryca obrazu minimum 1k x 1k pix. Tak, podać49. Głębokość akwizycji minimum 16 bit. Tak, podać50. Uchwyt przy detektorze oraz wzdłuż łuku ramienia C do łatwiejszego manewrowania ramieniem. Tak51. Demontowalna bez użycia narzędzi kratka przeciwrozproszeniowa minimum 80 linii/cm TakSYSTEM OBRAZOWANIA52. Dwa monitory typu LCD lub TFT lub jeden monitor z możliwością podziału ekranu na dwa pola obrazowe o wymaganej wielkości. Tak53. Przekątna każdego ekranu monitora lub pola obrazowego minimum 19‘’. Tak, podać54. Luminancja monitorów minimum 350 cd/m2. Tak, podać55. Kąt widzenia monitorów minimum +/- 170 stopni. Tak, podać56. Kontrast minimum 1000 : 1. Tak, podać57. Rozdzielczość każdego z monitorów lub pola obrazowego minimum 1280 x 1024 pixeli. Tak, podać58. Podstawowe oprogramowanie do obróbki uzyskiwanych obrazów:- zmiana zaczernienia i kontrastu`- obracanie obrazu- prezentacja pozytyw-negatyw- obrót obrazu o dowolny kąt- pomiar odległości i kątów- histogram obrazu- zoom- lupa Tak, opisać59. Dodatkowy uchwyt/uchwyty po obu stronach monitorów (na ich wysokości) w celu łatwiejszego manewrowania monitorami oraz służące ich ochronie przed potencjalną kolizją przy przemieszczaniu monitorów. Tak/Nie60. Możliwość regulacji wysokości monitorów lub monitora w zakresie minimum 40 cm bez konieczność zmiany położenia lampy lub detektora. Tak/Nie61. Możliwość wpisywania danych pacjenta bezpośrednio na stanowisku klawiatury oraz automatyczne pobieranie tych danych z sieci RIS/HIS Tak62. Możliwość wykonywania badań bez wcześniejszego wpisania danych pacjenta (badania w trybie nagłym z możliwością późniejszego uzupełnienia danych) TakFUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU63. Redukcja szumów w czasie rzeczywistym. Tak64. Wyostrzanie krawędzi w czasie rzeczywistym. Tak65. Cyfrowy obrót obrazu (prawo, lewo) 66. Obraz lustrzany 67. Blendy elektroniczne przysłaniające niediagnostyczne elementy obrazu. Tak68. Automatyka doboru programu według topografii i rodzaju badań. Tak69. Funkcja pomiarów odległości na obrazie. Tak70. Akwizycja obrazów minimum 15 klatek/s. Tak, podać71. Wyświetlanie i przesyłanie do serwera raportu dawki. Tak72. Regulacja jasności i kontrastu. Tak73. Minimalizacja artefaktów metalowych, ruchowych oraz do automatycznego dostosowania obrazowania do danej anatomii Tak74. Pamięć ostatniego obrazu (LIH). Tak75. Pilot na podczerwień do zdalnego sterowania głównymi funkcjami obrazowymi w aparacie – min. (zmiana częstotliwości pulsów; przegląd obrazów; przegląd scen; ustawianie obrazu na monitorze referencyjnym; ZOOM; zapis obrazu). Tak, podać /Nie76. Pojemność pamięci / dysku minimum 130 000 obrazów. Tak, podać77. Przyłącze sieciowe LAN. Tak78. Napęd DVD do archiwizacji obrazów na dyskach CD/DVD Tak79. Integracją ze szpitalnym systemem RIS/PACS w cenie oferty. Tak80. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu PASC/RIS np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu PACS/RIS w cenie oferty. Tak81. Integracją ze szpitalnym systemem optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak82. Dostawca zapewnia podpięcie aparatu do dowolnego systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych np. w przypadku zmiany adresacji lub zmiany systemu optymalizacji dawki i prowadzenia testów podstawowych w cenie oferty. Tak83. Aparat musi posiadać licencję umożliwiającą wysyłkę badań do systemu PACS w formacie DICOM i licencję na pobieranie Worklisty (min. Cstore, DMWL) oraz raportu dawki jaką otrzymał pacjent dla różnych trybów pracy DICOM DOSE SR. Tak, podaćINNE84. Dostawa aparatu max. 4 tygodnie od momentu podpisania umowy. Tak85. Oferowane urządzenie jest wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich. Tak86. Wykonawca oświadcza, że dostarczane przez niego urządzenie będzie fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane i nieobciążone prawami osób trzecich. Tak87. Wykonawca oświadcza, że wykorzystywane przez niego części zamienne do naprawy urządzenia będą fabrycznie nowe, nieużywane, oryginalnie zapakowane. Tak88. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować przedmiot dzierżawy w siedzibie Zamawiającego. Tak89. Wykonanie, w cenie oferty, szkolenia operatorów w zakresie obsługi zaoferowanego sprzętu po jego instalacji, uruchomieniu i odbiorze przez okres min. 2 dni po 5 godz. dziennie. Tak90. Testy akceptacyjne i specjalistyczne po instalacji aparatu na koszt Wykonawcy. Tak91. Testy specjalistyczne w trakcie trwania umowy na koszt Wykonawcy. Tak92. Instrukcja obsługi w języku polskim w postaci cyfrowej i papierowej, dostarczana z aparatem. Tak93. Instrukcja czyszczenia/dezynfekcji urządzenia dostarczana na etapie jego dostawy Tak94. Okres gwarancji min. 24 miesięcy Tak, podać ile miesięcy95. W okresie trwania gwarancji przeglądy techniczne urządzenia w liczbie i zakresie zalecanym przez producenta dokonywane w siedzibie Zamawiającego w cenie oferty. Tak, podać ilość przeglądów96. Sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach w całym okresie użytkowania aparatu: telefoniczny i mailowy przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu (nie przez infolinię). Tak, podać97. Serwis techniczny na terenie Polski. Tak98. Reakcja serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 48 h. Tak99. Sprzęt medyczny powinien zostać dostarczony i zainstalowany przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Szpitala. Tak100. W przypadku trzykrotnej sytuacji wystąpienia tej samej usterki lub awarii Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wymieni cały podzespół odpowiedzialny za jej powstanie na nowy, wolny od wad, o parametrach wymaganych w SWZ, w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia kolejnego powiadomienia od tej samej usterce lub awarii Przedmiotu Zamówienia, która była uprzednio usuwana. Tak101. Wszystkie koszty naprawy urządzenia w trakcie trwania gwarancji ponosi Wykonawca. Tak
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. posiadają co najmniej dwie dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dot. urządzeń medycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach