Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
- Data zamieszczenia: 2014-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
ul. Akademicka 14 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta PWSIP w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży opisanych w Przedmiocie zamówienia - załączniku nr 2 SIWZ. Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Domu Studenta PWSIP w Łomży ul. Wiejska 16 A Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się ze wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zgłoszenie przyjazdu należy uzgodnić z Kierownikiem Domu Studenta - Panem Markiem Humeńczukiem lub jego zastępcą, tel. 086 216 31 65 w godzinach od 800 do 1600 Wszystkie wymiary i kolory przedmiotu zamówienia przed realizacją umowy podlegają weryfikacji z Zamawiającym. Wykonawca po podpisaniu umowy i przed przystąpieniem do realizacji Przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt, szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w celu zagwarantowania zgodności dostarczanego przedmiotu zamówienia z parametrami pomieszczeń Wykonawca, po podpisaniu umowy i dokonaniu szczegółowych pomiarów przedstawi zamawiającemu w terminie 5 dni szczegółowe rysunki i opisy proponowanych mebli wraz z próbkami materiałów, które zamierza użyć do ich produkcji. 3 Zamawiający, w ciągu 2 dni zgłosi do powyższego opracowania swoje uwagi, które wykonawca musi uwzględnić podczas produkcji mebli. Akceptacja rozwiązania przez Zamawiającego upoważnia Wykonawcę do rozpoczęcia realizacji dostawy. Przedmiotem dostawy jest wyposażenie meblowe: ? pokoju Z-cy Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/12 (parter) o powierzchni 7,53 m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzą m/n: biurko, szafka pod drukarkę, regały biurowe, zabudowa ściany zawierająca regały na dokumenty i szafę ubraniową. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł ? pokoju Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/11 (parter) o powierzchni 9,05 m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko i pomocnik do biurka, szafka pod urządzenie drukująco-kopiujące, półki odkryte, szafkę pod umywalkę i szafkę wiszącą nad umywalką, regały biurowe, szafa ubraniowa, stolik, panel na ścianę z boniowaniem Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią i niezbędnymi do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł ? pokoju wykładowców. Pomieszczenie nr 1/10 (parter) o powierzchni 17,72 m2. W skład wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko, pomocnik do biurka, szafka stojąca, szafka pod i nad umywalką, szafa ubraniowo-aktowa, regał biurowy częściowo odkryty, tablice informacyjne Magnetich. Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią i niezbędnymi do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł ? pomieszczenia portierni/szatni. Jest to pomieszczenie 1/21 (parter) o powierzchni około 20 m2. Planowane wyposażenie meblowe obejmuje m/n ladę szatniową bez bez nadblatowej zabudowy aluminiowo-szklanej ale z szafkami podblatowymi nośnymi, regał z częścią odkrytą z przegrodami i częścią zamykaną, 2 szt paneli na klucze, panel z metalowymi wieszakami ściennymi uchylnymi na około 60 miejsc wraz z brelokami oraz rozkładaną jednoosobową kanapę służącą jednocześnie do spania. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł ? kuchni z jadalnią ( 4 szt) o powierzchni około 14 m2 - znajdujących się po 1 szt na każdej kondygnacji domu studenta. Planowane wyposażenie pojedynczej kuchni obejmuje szafkę stojącą pod zlewozmywak, szafkę pod płytę grzewczą, szafkę pod umywalkę z blatem, blat na szafki kuchenne, półki ścienne pod dwie mikrofalówki, stolik na nogach aluminiowych. Zakres dostawy obejmuje umywalkę i zlewozmywak z bateriami i niezbędnymi do połączeń akcesoriami, 2 szt płyt grzejnych- montowanych w blacie. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1 400,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną