Przetargi.pl
Dostawa z montażem foteli do Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury w Warszawie

Białołęcki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 03-188 Warszawa, ul. Van Gogha 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8844625 w. 26 , fax. 22 614 66 56
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białołęcki Ośrodek Kultury
    ul. Van Gogha 1 1
    03-188 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8844625 w. 26, fax. 22 614 66 56
    REGON: 01271011700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bok.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem foteli do Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem foteli do Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury, znajdującej się przy ul. Głębockiej w Warszawie. 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie oraz instalację w sali widowiskowej 322 sztuk foteli montowanych na stałe oraz 28 sztuk foteli demontowalnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny foteli oraz rysunek zawierający rozkład foteli) został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 3. Miejscem realizacji zamówienia jest Sala widowiskowa Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie. 4. Oferowane i dostarczone fotele i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca przedłoży w szczególności: a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727: 2004 stopień 4, wydany przez akredytowane laboratorium (atest wytrzymałości i trwałości foteli); b) Klasyfikację Ogniową w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2: 2007 wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne akredytowane laboratorium (atest trudnozapalności); c) Klasyfikację ogniową w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wdaną przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne akredytowane laboratorium (atest toksyczności); d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne akredytowane laboratorium. 5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 6. Wszędzie tam, gdzie przy opisie technicznym foteli znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie technicznym. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego elementu. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SIWZ, Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia próbek, tj. a) fotel w skali 1:1 o szerokości osiowej 55cm i głębokości 45cm, b) poduszkę siedziska w skali 1:1 prezentującej konstrukcję wewnętrzną, ilość sprężyn, piankę oraz tapicerkę w przekroju pionowym, c) podłokietnik w przekroju pionowym lub poziomym prezentującym wewnętrzną konstruckję wewnętrzną, d) próbek tapicerek o wymiarze 30x30 cm. Wykonawca musi dostarczyć w/w elementy do pisemnej oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego dla składania ofert, przed upływem ich składania. 9. Warunki dostawy, montażu, rozmieszczenia, gwarancji, serwisu gwarancyjnego określone zostały we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bok.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach