Przetargi.pl
dostawa wyrobów medycznych do operacji ortopedycznych i zabiegów rekonstrukcyjnych w zakresie chirurgii onkologicznej, znak sprawy: PCZ.ZP.1/14

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyrobów medycznych do operacji ortopedycznych i zabiegów rekonstrukcyjnych w zakresie chirurgii onkologicznej, znak sprawy: PCZ.ZP.1/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych do operacji ortopedycznych i zabiegów rekonstrukcyjnych w zakresie chirurgii onkologicznej, w podziale na następujące pakiety: Pakiet 1. Stalowe wyroby medyczne do operacji ortopedycznych : wkręty, płytki, druty itp. Pakiet 2. Wyroby medyczne: Płytki ze stabilizacją kątową (wraz z użyczeniem instrumentarium do ich zastosowania na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego) Pakiet 3. Wyroby medyczne do zabiegów artroskopowych I Pakiet 4. Dreny do wytwarzania płaszcza wodnego stawu przez pompę artroskopową Pakiet 5. Wyroby medyczne do zabiegów artroskopowych II Pakiet 6. Wyroby medyczne do naprawy chrząstki stawowej Pakiet 7. Wyroby medyczne używane do operacji piersi. Specyfikację asortymentowo-ilościową określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga utworzenia zasobu wyrobów medycznych w swojej siedzibie (tzw. minibank) na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, z którego zamawiający będzie pobierał poszczególne wyroby medyczne, będące przedmiotem fakturowania i zapłaty (zawartość mini banku zgodnie z załącznikiem do SIWZ). Zużycie wyrobów będzie zgłaszane wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 48 godz. od zużycia, w celu obciążenia Zamawiającego fakturą. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełniania zasobu minibanku o zużyte przedmioty. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty użyczyć Zamawiającemu, w terminie 48 godz. licząc od dnia złożenia zamówienia, niezbędne i kompletne instrumentarium niezbędne do przeprowadzenia zabiegu. W czasie trwania umowy Wykonawca zapewni pełen serwis używanych sprzętów, a w przypadku konieczności naprawy wymagającej zabrania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu zastępczego. Przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne. Dokumenty te należy widocznie oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczą i dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. i był zarejestrowany jako wyrób medyczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach