"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 38481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 134 357 475
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
ul. Zdrojowa 48
38481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4357401, 4357765, fax. 134 357 475
REGON: 87205900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://uzdrowisko-rymanow.com.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Zawartość poszczególnych części: CZĘŚĆ NR 1 – Łóżka do pokojów pacjentów, łóżka rehabilitacyjne regulowane mechanicznie, łóżka rehabilitacyjne regulowane elektrycznie, materace do łóżek. CZĘŚĆ NR 2 – Pralki automatyczne, suszarki pralnicze, chłodziarki do zabudowy, chłodziarko – zamrażarki wolnostojące. CZĘŚĆ NR 3 – Sprzęt medyczny – wyposażenie gabinetu lekarskiego, pielęgniarskiego, zabiegowego, itp. CZEŚĆ NR 4 – Meble i krzesła do pokoi pacjentów, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej, pokoju socjalnego, itp. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). 2. Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał - podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo- cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) - podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał). 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ (oryginał) - podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością - w przypadku składania oferty do Części nr 1 i 2. Wykonawca wypełnia tabelę wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty łub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) - podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie oraz sprzętu medycznego oraz przeszkolenie w ramach realizacji zadań ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
Dodano: 2023-08-04 - Zakup i dostawa aparatów do pomiaru czasu krzepliwości krwi wraz z elementami eksploatacyjnymi
Dodano: 2023-07-20 - „Zakup fantomów do pracowni Technik położniczych i prowadzenia porodu oraz do Pracowni Podstaw Opieki Położniczej”
Dodano: 2023-02-14 - Zakup środków ochrony indywidualnej i zakup środków do dezynfekcji.
Dodano: 2021-02-10 - Zakup środków ochrony indywidualnej i zakup środków do dezynfekcji.
Dodano: 2020-12-16 - Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym
Dodano: 2020-06-22 - Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Miejscu Piastowym
Dodano: 2020-04-30 - Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku „Zimowit”, ”Opatrzność” „Gołąbek” i „Eskulap” w Rymanowie Zdroju.
Dodano: 2019-05-30 - „Dostawa odczynników oraz urządzeń medycznych”.
Dodano: 2019-03-15