Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie ogłasza przetarg
- Adres: 28-225 Szydłów, Ul. Szkolna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 545 146, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie
Ul. Szkolna 12
28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 545 146, , fax. -
REGON: 29001665400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie”, w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie 1 – meble i wyposażenie biblioteki 1. Regał biblioteczny dwustronny na książki -14 sztuk 2. Regał biblioteczny jednostronny na książki- 18 sztuk 3. Regał niski na książki – 4 sztuki 4. Lada biblioteczna – 1 sztuka 5. Stolik + 2 krzesła – 1 kpl 6. Kącik czytelniczy dla dzieci – 1 sztuka 7. Biblioteczka stojąca – 1 sztuka 8. Pufa – 2 sztuki 9. Stół świetlicowy – 6 sztuk 10. Krzesło świetlicowe tapicerowane – 12 sztuk 11. Wieszak na ubrania – 3 sztuki 12. Witryna stojąca – 3 sztuki 13. Krzesło tapicerowane – 6 sztuk 14. Ławka korytarzowa – 2 sztuki 15. Krzesło składane – 10 sztuk 16. Szafa metalowa – 3 sztuki 17. Biurko -1 sztuka 18. Zestaw mebli kuchennych – 1 kpl 19. Blat kuchenny -1 sztuka 20. Stół + 4 krzesła – 1 kpl 21. Dywan – 1 sztuka 22. Trezor biblioteczny (wrzutnia na książki) – 1 sztuka 23. Wózek biblioteczny na książki – 1 sztuka Zadanie 2- sprzęt multimedialny i komputerowy, AGD 1. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 2. Niszczarka – 1 sztuka 3. Komputer stacjonarny + klawiatura + mysz – 3 kpl 4. Monitor – 3 sztuki 5. Oprogramowanie biurowe – 3 sztuki 6. Oprogramowanie antywirusowe - 3 sztuki 7. Słuchawki nauszne – 3 sztuki 8. Projektor prezentacyjny – 1 sztuka 9. Ekran projekcyjny na statywie – 1 sztuka 10. Kserokopiarka – 1 sztuka 11. Lodówka – 1 sztuka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.5 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-09-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DZIAŁU REHABILITACJI SZPITALA ŚW.LEONA W OPATOWIE ORAZ URZĄDZENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY HOSPICJUM W OPATOWIE
Dodano: 2023-06-01 - „Zakup wyposażenia socjalno-biurowego (meble) w ramach adaptacji II piętra budynku A w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze”
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa wyposażenia sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa wyposażenia do Dziennego Dom Seniora+ i Klubu Seniora+
Dodano: 2020-10-23 - „Wyposażenie Świetlicy Specjalistycznej w Kielcach przy ul. Sandomierskiej 126”
Dodano: 2020-07-29