Przetargi.pl
Dostawa wraz z uruchomieniem stołów chłodniczych i kutrów gastronomicznych - 83/2023

13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261483290 , fax. 261483222
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261483290, fax. 261483222
    REGON: 340907277
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z uruchomieniem stołów chłodniczych i kutrów gastronomicznych - 83/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa stołów chłodniczych wraz z uruchomieniem oraz przeprowadzeniem jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami i wymaganiami oraz zgodnie z warunkami w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Zadanie 1/2:Dostawa stołów chłodniczych wraz z uruchomieniem - zakres podstawowy ilość szt. 3, zakres opcji ilość szt. 1.Miejsce dostawy:- zakres podstawowy: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica (2szt.), Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa (1 szt.);- zakres opcji: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa (1 szt.).Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii.2) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego i producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów użytkowych podczas transportu.5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować, zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego oraz uruchomić urządzenia, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.7) Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego przeszkolenia personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone, przed oddaniem do eksploatacji instalacji i urządzenia, m. in. w zakresie obsługi codziennej, obsługi okresowej, BHP.8) Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie Wykonawcy. Cena za oferowany przedmiot zamówienia powinna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia (łącznie z kosztami materiałów związanych z uruchomieniem urządzeń).9) Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 24-miesiące gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem.10) Zamawiający żąda, aby wraz z dostawą Wykonawca dostarczył, obowiązujący w Służbie Żywnościowej, wypełniony „Dowód urządzenia”. Niewypełniony „Dowód urządzeń” Zamawiający dostarczy Wykonawcy na etapie podpisania umowy.Wykonawca wypełnia „Dowód Urządzenia” w części dotyczącej gwarancji.Na terenach administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, w tym przeciwdziałaniu niekontrolowanemu zbieraniu informacji dotyczących obiektów wojskowych i innych wrażliwych danych zakazuje się Wykonawcy używania aparatów latających nad terenami wojskowymi, wykonywania zdjęć itp., przy czym zakaz dotyczy wszystkich pracowników Wykonawcy i innych osób biorących udział w realizacji niniejszej umowy.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa kutrów gastronomicznych wraz z uruchomieniem oraz przeprowadzeniem jednorazowego szkolenia personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami i wymaganiami oraz zgodnie z warunkami w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.Zadanie 2/2:Dostawa kutrów gastronomicznych wraz z uruchomieniem - zakres podstawowy ilość szt. 3, zakres opcji ilość szt. 1.Miejsce dostawy:- zakres podstawowy: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica (1 szt.), Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Dworcowa 6A, 86-134 Grupa (1 szt.), 3 Batalion Drogowo-Mostowy, Al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno (1 szt.);- zakres opcji: Centrum Szkolenia Logistyki, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz (1 szt.).Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii.2) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego i producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów użytkowych podczas transportu.5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować, zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego oraz uruchomić urządzenia, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.7) Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego przeszkolenia personelu z obsługi i eksploatacji urządzeń. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone, przed oddaniem do eksploatacji instalacji i urządzenia, m. in. w zakresie obsługi codziennej, obsługi okresowej, BHP oraz obsługi wyposażenia.8) Zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie Wykonawcy. Cena za oferowany przedmiot zamówienia powinna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia (łącznie z kosztami materiałów związanych z uruchomieniem urządzeń).9) Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 24-miesiące gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem.10) Zamawiający żąda, aby wraz z dostawą Wykonawca dostarczył, obowiązujący w Służbie Żywnościowej, wypełniony „Dowód urządzenia”. Niewypełniony „Dowód urządzeń” Zamawiający dostarczy Wykonawcy na etapie podpisania umowy.Wykonawca wypełnia „Dowód Urządzenia” w części dotyczącej gwarancji.Na terenach administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, w tym przeciwdziałaniu niekontrolowanemu zbieraniu informacji dotyczących obiektów wojskowych i innych wrażliwych danych zakazuje się Wykonawcy używania aparatów latających nad terenami wojskowymi, wykonywania zdjęć itp., przy czym zakaz dotyczy wszystkich pracowników Wykonawcy i innych osób biorących udział w realizacji niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach