Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Gromotach, gm. Iława

Wójt Gminy Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6492418 , fax. 089 6494882
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6492418, fax. 089 6494882
    REGON: 00053276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Gromotach, gm. Iława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Szkoły Podstawowej w Gromotach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części: Cześć 1 - Pomoce dydaktyczne a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a b) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. d) Kody CPV: 39 16 21 00 -6 Pomoce dydaktyczne, 39 16 21 10 - 9 Sprzęt dydaktyczny, 37 31 00 00-4 Instrumenty muzyczne. Cześć 2 - Meble szkolne biurowe i kuchenne. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7b b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczanych mebli i wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. e) Kody CPV: 39 13 00 00 -2 Meble biurowe, 39 14 1000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39 16 00 00-1 Meble szkolne, 39 16 10 00-8 Meble przedszkolne, 3922 10 00-7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00-5 Różny sprzęt Część 3 - RTV, sprzęt komputerowy a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7c b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt komputerowy potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. e) Kody CPV: 32 00 00 00 - 3 Sprzęt radiowy, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe, 30213100-6 Komputery przenośne, 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami, 30 23 30 00-2 Różny sprzęt komputerowy, 48 62 40 00-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych (PC) f) Niniejszy sprzęt komputerowy Zamawiający przekaże jednostce oświatowej i będzie służył do celów edukacyjnych. Cześć 4 Sprzęt sportowy a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7d b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. e) Kody CPV: 37 40 00 00 -2 Artykuły i sprzęt sportowy, 37 41 0000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 37 45 00 00-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach, 37 41 50 00-0 Sprzęt lekkoatletyczny, 37420000-8 Sprzęt gimnastyczny. Cześć 5 Sprzęt AGD a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7e b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. e) Kody CPV: 39 700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39 22 10 00-7 Sprzęt kuchenny Część 6 Narzędzia i maszyny a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7f b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone narzędzia i maszyny, potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt 8 SIWZ. c) Kody CPV: 44 51 00 00-8 - Narzędzia, 42 65 20 00 -1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44 51 10 00 -5 Narzędzia ręczne, 43 32 51 00-8 Urządzenia do konserwacji terenu, 39 71 34 10- 0 Maszyny do czyszczenia podłóg. Część 7 Wyposażenie higieniczne i socjalne a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7g b) Zamawiający wymaga zachowania jednolitej stylistyki dostarczonego wyposażenia w ramach niniejszego zamówienia. c) Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenie potwierdzające zgodność z wymogami określonymi w pkt II. 8 SIWZ. e) CPV: 39 22 10 00 - 7 Sprzęt kuchenny, 39 30 00 00 - 5 Różny sprzęt, 39 22 40 00 -8 Szczotki miotły i inne artykuły różnego rodzaju 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku Nr 7a - g do SIWZ 4. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że mogą występować w SIWZ wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć zamieszczonych w elementach opisu przedmiotu zamówienia, służą one wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6. Zawarte w niniejszej SIWZ informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełnia one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu, ustawienie we właściwym miejscu wraz z pierwszym rozruchem oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi. b) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, c) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia, d) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które dostawca spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia, od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. 8. Wszystkie meble, sprzęty, komputery oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nie używane, w pełni sprawne technicznie wolne od wad, nie regenerowane i gotowe do użycia oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach