Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej z PVC w budynku Urzędu Miasta, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych w Grajewie

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej z PVC w budynku Urzędu Miasta, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zakładu Administracji Domów Mieszkalnych w Grajewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki okiennej z PVC wraz z robotami towarzyszącymi opisanymi w niniejszym rozdziale zgodnie z podanym niżej zakresem: 1. Prace budowlane - wymianę okien należy przeprowadzić w pomieszczeniach biurowych budynku przy ul. Strażackiej 6 w Grajewie. 2. Informację o przybliżonych wymiarach otworów okiennych w murze, podziale przestrzeni zamawianych okien, rysunku okna oraz kształcie i wymiarach parapetu zewnętrznego przedstawia załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia. 3. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1) dokładne zabezpieczenie folią ochronną przed kurzem i ewentualnymi uszkodzeniami podłogi, mebli i urządzeń elektronicznych znajdujących się w pomieszczeniach, w których będą prowadzone roboty, 2) demontaż okien drewnianych (zdjęcie ram okiennych, demontaż ościeżnicy z muru): a) parter budynku - 28 szt., b) piętro budynku - 33 szt., 3) demontaż krat stalowych umieszczonych w ościeżnicach okien drewnianych (dotyczy 28 okien znajdujących się na parterze budynku ), 4) demontaż podokienników z blachy ocynkowanej na zewnątrz okien- 61 sztuk, 5) transport materiałów pochodzących z demontażu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) montaż nowych okien wykonanych z PVC zgodnie z rysunkami zawartymi w załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia; montaż okien, obejmuje: a) osadzenie okien w murze zgodnie z instrukcją montażu wskazaną przez producenta stolarki i zasadami sztuki budowlanej w kierunku istniejących parapetów wewnętrznych, b) uzupełnienie tynku na ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z kształtem wnęk okiennych i elewacji wokół otworów okiennych , c) osadzenie podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze brązowym wraz z zaślepkami plastykowymi: - 61 szt. zgodnie z załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia, szerokość w przedziale 25-30 cm, długość w przedziale 120-125 cm d) wykonanie związanych z wymianą okien niezbędnych prac wykończeniowych wewnątrz poszczególnych pomieszczeń; w szczególności we wnękach okiennych (szpachlowanie, malowanie).W przypadku powstania w trakcie montażu okien problemów z brakiem pionu, poziomu, czy zachowania równych odległości między ościeżnicą okienną, a wewnętrznymi bądź zewnętrznymi ścianami budynku, należy problem usunąć stosując dostępne środki ,np. uzupełnianie zaprawami, listwami itp. e) regulacja osadzonych okien zgodnie z instrukcją producenta f) uprzątnięcie pomieszczeń (odkurzenie własnym sprzętem), 4. Opis techniczny nowej stolarki okiennej: 1) Okna na parterze budynku - 28 szt. : a) okno PVC, b) profil minimum pięciokomorowy o grubości minimum 72 mm wzmocniony kształtownikiem stalowym zamkniętym ocynkowanym (dot. ościeżnicy okiennej); skrzydło okienne wzmocnione kształtownikiem stalowym ocynkowanym, c) kolor: biały, d) uszczelki: czarne, e) na zewnątrz szyba antywłamaniowa klasy P4, f) pakiet szybowy zespolony jednokomorowy (P4 + termofloat miękki + argon) o współczynniku przenikania ciepła kmax 1.1 spełniający wymogi szyb ochronnych antywłamaniowych klasy P4 z okuciami antywyważeniowymi właściwymi dla tej klasy okien, g) skrzydło okienne : - pojedyńcze rozwieralno-uchylne o kierunku otwierania prawy lub lewy do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego i zgodnie z potrzebami użytkowników pomieszczeń biurowych, - podział przestrzeni skrzydła zgodnie z rysunkami (załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia), - szerokość szprosa poziomego wewnętrznego - 4,5 cm - szerokość słupka pionowego stanowiącego element skrzydła okiennego - 8 cm, - otwieranie skrzydła okiennego przy użyciu klamki wyposażonej w zamek zamykany na klucz, - klamka obniżona, - mikorowentylacja, - okucia obwiedniowe, ryglowane dostosowane do tej klasy okna. 2) Okna na piętrze budynku - 33 szt. a) okno PVC, b) profil minimum pięciokomorowy o grubości minimum 72 mm wzmocniony kształtownikiem stalowym zamkniętym ocynkowanym (dot. ościeżnicy okiennej); skrzydło okienne wzmocnione kształtownikiem stalowym ocynkowanym, c) kolor: biały, d) uszczelki: czarne, e) pakiet szybowy zespolony jednokomorowy 4-16-4 (float 4 mm + termofloat miękki + argon) o współczynniku przenikania ciepła kmax 1.1, f) skrzydło okienne : - pojedyncze rozwieralno-uchylne o kierunku otwierania prawy lub lewy do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego i zgodnie z potrzebami użytkowników pomieszczeń biurowych, - podział przestrzeni skrzydła zgodnie z rysunkami (załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia), - szerokość szprosa poziomego wewnętrznego - 4,5 cm - szerokość słupka pionowego stanowiącego element skrzydła okiennego - 8 cm, - otwieranie skrzydła okiennego przy użyciu klamki wyposażonej w zamek zamykany na klucz, - klamka obniżona, - mikorowentylacja, g) okucia obwiedniowe. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy oraz Specyfikacji, w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. tj. a) przedstawią wykaz dostaw-robót budowlanych wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom - robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną mają przedstawić jeden wspólny ww wykaz. Warunek powyższy zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy spełnią go łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 5. Będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 6. Zobowiążą się do udzielenia gwarancji na dostarczone okna wraz z montażem na okres,co najmniej 5 lat licząc od daty ostatecznego odbioru robót (protokół końcowy odbioru robót). 7. Zapewnią termin realizacji zamówienia w ciągu 40 dni od daty podpisania umowy. 8. Wyrażą zgodę na warunki płatności określone w § 5 umowy będącej załącznikiem do Specyfikacji. 9. Dokonali wizji lokalnej budynku i uzyskali informacje niezbędne do przygotowania oferty. 10. Złożą komplet wymaganych dokumentów. 11. Spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 12. Podana cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. 13. Oferta będzie sporządzona zgodnie ze Specyfikacją. 14. Zapoznali się ze Specyfikacją oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag. 15. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (art.23 ust.1 ustawy) jako tzw. konsorcjum obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów powinna spełniać łącznie warunki uczestnictwa w niniejszym przetargu: a) w przypadku warunku wymaganego doświadczenia, Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, b) w przypadku warunku posiadania potencjału ekonomicznego i technicznego, Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, c) w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki. Niżej wymienione warunki muszą być spełnione odrębnie przez każdy z tych podmiotów: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa wyżej Wykonawca musi przedłożyć w żądanej formie dokumenty wymienione w rozdziale IX Specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Kompletny i podpisany Formularz ofertowy (zgodny z załącznikiem Nr 1 do Specyfikacji). 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z ww dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej przez każdego wspólnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot . 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się on do zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do Specyfikacji we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i terminie - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 7. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu do składania ofert - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag oraz, że otrzymał informacje konieczne do właściwego przygotowania oferty - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 9. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 10. Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji - na Formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do Specyfikacji). 11. Oświadczenie, że na etapie przygotowywania oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku i uzyskał informacje niezbędne do złożenia oferty - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 12. Oświadczenie Wykonawcy, że cena jego oferty uwzględnia wszystkie koszty robót niezbędnych do wykonania zamówienia - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 13. Oświadczenie Wykonawcy o sporządzeniu oferty zgodnie ze Specyfikacją - na Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Specyfikacji), 14. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 2 do Specyfikacji). 15. Wykaz oferowanych okien - rysunki z wymiarami i opisem technicznym (zał. Nr 3 do Specyfikacji). 16. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw - robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom - robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy - roboty zostały wykonane należycie (zał. Nr 4 do Specyfikacji). 17. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt. 16 zostały wykonane z należyta starannością. 18. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 19. Dokumenty wymienione niżej: 1) aprobata techniczna, potwierdzająca przydatność produktu do stosowania w budownictwie, wydana przez uprawniony podmiot (np.:Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie), poświadczona za zgodność i aktualna co najmniej do czasu podpisania protokołu odbioru robót, 2) certyfikat zgodności na zastosowane okucia, 3) certyfikat bezpieczeństwa na szyby, 4) świadectwo kwalifikacyjne na szyby ochronne klasy P4, 5) atest higieniczny na profil. 20. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest określić zakres robót, który będzie wykonywał - na formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do Specyfikacji). 21. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z ww pełnomocnictwa winno wynikać: 1) jakie podmioty tworzą konsorcjum, 2) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania, 3) określenie celu wspólnych działań jako : złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 4) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia), 5) oznaczenie czasu trwania konsorcjum (na okres nie którzy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji (rękojmi), 22.W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólnika lub umowa spółki) w trybie art. 230 Kodeksu spółek handlowych z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.um.grajewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach