Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem dźwigu do przewozu osób i towarów oraz demontaż istniejącego dźwigu osobowego w budynku szpitalnym B Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku, oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych wewnątrz szybu windowego oraz adaptacyjnych na zewnątrz

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
    REGON: 61141659000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem dźwigu do przewozu osób i towarów oraz demontaż istniejącego dźwigu osobowego w budynku szpitalnym B Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku, oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych wewnątrz szybu windowego oraz adaptacyjnych na zewnątrz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem dźwigu do przewozu osób i towarów oraz demontaż istniejącego dźwigu osobowego w budynku szpitalnym B Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku, oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych wewnątrz szybu windowego oraz adaptacyjnych na zewnątrz. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w trzech etapach: I etap - wykonanie dokumentacji projektowej (zaprojektuj) wymiany dźwigu osobowego wraz z uzyskaniem pozwolenia przez UDT na montaż urządzenia; II etap - realizacja projektu (wykonaj) zgodnie z wykonaną dokumentacją oraz ewentualna weryfikacja projektu przez Zamawiającego., III -przeprowadzanie konserwacji i przeglądów w okresie gwarancji. Zamówienie obejmuje demontaż istniejącego dźwigu osobowego - szpitalnego (Nr fabryczny 10573, Nr rejestr. 311800455), dostawę i montaż nowego nieużywanego urządzenia dźwigowego wraz z wykonaniem niezbędnych robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych w tym wykonanie nowej instalacji zasilającej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wymienionego dźwigu, łącznie z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu) oraz konserwacją urządzenia dźwigowego w okresie gwarancji. Realizacja zamówienia ma na celu przystosowanie komunikacji pionowej i udostępnienie budynku dla osób niepełnosprawnych, przewozu łóżek szpitalnych..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 515111008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 180,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące sto osiemdziesiąt) 12.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.2. Wadium może być wniesione w: 12.2.1. pieniądzu, na konto Zamawiającego w Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem - z zaznaczeniem wadium do postępowania nr PZOZ/DZP/382/15PN/13 - Dostawa wraz z montażem dźwigu do przewozu osób i towarów oraz demontaż istniejącego dźwigu osobowego w budynku szpitalnym B Szpitala Świętej Trójcy zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 28 w Płocku oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych wewnątrz szybu windowego oraz adaptacyjnych na zewnątrz (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego) - wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na powyższy rachunek bankowy, 12.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.2.3. gwarancjach bankowych, nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego, 12.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego, 12.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 12.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.7 siwz. 12.4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zażądano. 12.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.3., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania było wymagane), 12.8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres wyłączenia z eksploatacji szybu windowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach