Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
ul. Schinzla 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
REGON: 30238500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją lampy RTG do tomografu komputerowego Somatom Emotion 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowej lampy RTG kompatybilnej z tomografem komputerowym Somatom Emotion 16, o numerze seryjnym 69722, rok produkcji 2009 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33115000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2. Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli, uwzględniający, nazwę oferowanego sprzętu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego sprzętu, typ/model i numer seryjny sprzętu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 3. W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną