Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych w 29 salach wykładowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych w 29 salach wykładowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemów audiowizualnych w 29 salach wykładowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, zwane w dalszej części SIWZ - sprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu nastąpi we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego - załącznik nr 2 (do SIWZ) Wydziału Ekonomicznego, 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 119/121. 3. Zamawiający dostarczy biurka do zainstalowania systemu oraz komputery stacjonarne PC. 4. Zamawiający informuje, iż jest w posiadaniu oprogramowania specjalistycznego Epson Easy MP używanego do nadzorowania projektorów w 22 salach wykładowych Wydziału Ekonomicznego. 5. Zainstalowany system audiowizualny ma umożliwić w każdej sali prezentację informacji z różnych źródeł sygnałów na monitorze lub ekranie projekcyjnym o takim formacie i wielkości, aby obraz był wystarczająco widoczny z każdego miejsca sali. System taki składa się z projektora obrazów komputerowych, urządzeń źródłowych (komputer stacjonarny PC lub laptop ), oraz z ekranu projekcyjnego, zwijanego elektrycznie o wielkości i rodzaju powierzchni dostosowanej do sali lub monitora zawieszonego na ścianie i urządzeń źródłowych. System musi zapewnić możliwość korzystania z dwóch źródeł sygnału: komputer stacjonarny PC lub laptop. Wyboru źródła dokonujemy za pomocą klawiatury sterującej. System nagłośnienia tylko w salach z projektorem i ekranem, musi umożliwić przekaz dźwięku pochodzącego z: komputera stacjonarnego PC, laptopa, mikrofonu. Komputer PC umieszczony w biurku jest podłączony na stałe do systemu audiowizualnego, natomiast podłączenie laptopa umożliwia przyłącze stołowe VGA, HDMI, audio, LAN. 6. Funkcjonalność sprzętu musi być zgodna z opisem w szczegółowym opisie funkcjonalności - załącznik nr 8 (do SIWZ). 7. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1) sprzęt musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia, 2) sprzęt musi być obsługiwany i zarządzany przez wspólny management zarządzający, skonfigurowany z istniejącym na Wydziale Ekonomicznym systemem Epson Easy MP pozwalającym na łatwą obsługę i monitorowanie wielu projektorów naraz przy użyciu zaawansowanych funkcji sieciowych, system ten pozwala na nadzorowanie wszystkich projektorów z jednego miejsca w sieci, 3) sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy; pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 4) sprzęt w dniu składania ofert, nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 5) sprzęt posiada stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 6) sprzęt posiada deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 7) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, ma mieć dołączoną do sprzętu, wykorzystującego energię, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203), 8) sprzęt ma być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 9) musi być zainstalowany w pomieszczeniach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca, dla potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych oferowanego sprzętu, musi załączyć do oferty opisy lub karty katalogowe sprzętu wymienionego w formularzu cenowym z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 (do SIWZ), dokumenty muszą pochodzić od producenta, z obowiązkiem poświadczenia ich autentyczności przez Wykonawcę, odpowiednio do wybranej części. 10. Gwarancja na sprzęt i wykonaną instalację: nie krótsza niż 36 miesięcy. 11. Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 12. Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 13. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 14. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 15. Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 16. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy. 17. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 18. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie Rozdziału XVI pkt. 8 ppkt. 4 SIWZ oraz § 9 pkt. 4) projektu umowy 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 19. W przypadkach określonych w pkt 18 sporządzany jest protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 6 projektu umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust.1 pkt. a) projektu umowy. 20. Do czasu przekazania sprzętu, do miejsca przeznaczenia, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca zapewnia: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy i instalacji, 2) że poniesie koszty: dostawy, instalacji, uruchomienia, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, szkolenia; 3) co najmniej jedną godzinę szkolenia dla co najmniej 4 osób, 4) że wykona dokumentację techniczną powykonawczą w 2-ch egzemplarzach, 5) obsługę gwarancyjną, 6) bezpłatny przegląd gwarancyjny, w celu sprawdzenia poprawności działania zamontowanego sprzętu, co 12 miesięcy; 7) że przed upływem gwarancji przekaże Zamawiającemu kody: serwisowe. 22. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 23. Czas naprawy - nie dłuższy niż 7 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach