Przetargi.pl
Dostawa wraz z dostarczaniem ryb i mrożonek dla punktów żywienia S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój

Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Nowotarskiego 9/4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
    ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
    REGON: 49190027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z dostarczaniem ryb i mrożonek dla punktów żywienia S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczaniem ryb i mrożonek w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 4 do SIWZ.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 20 % określonej w załączniku nr 4 . Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy 2. W ramach zamówienia towar będzie dostarczany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego i na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy faxem . 3. Dostawy towaru będą realizowane dwa razy w tygodniu, we wtorek i czwartek w godzinach od 8.00 do 12.00, z wyłączeniem dni świątecznych. 4. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy i musi, co najmniej zawierać: zestawienie produktowo-ilościowe, termin i miejsce dostawy. 5. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu towar wysokiej jakości, świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia i spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.) oraz w innych ustawach i aktach wykonawczych. 7.Towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany, w szczególności zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 137, poz. 966 z późn. zm.) i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. 8.Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do dostarczania towaru winna mieć aktualne badania potwierdzone w książeczce zdrowia pracownika, winna być ubrana w kompletny, czysty i stosowny strój służbowy oraz posiadać książkę kontroli mycia samochodu. 9.Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 VIII 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29.IV.2004r. - higiena środków spożywczych (zał.nr 2 do rozporządzenia),którymi to będzie dostarczał przedmiot zamówienia. 10. Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) lub jest opracowywany. W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.5.2. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen netto określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, pod pojęciem, których rozumie się produkt o parametrach nie niższych niż wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W zakresie wymagań dot. przedmiotu dostawy, odnośnie zaoferowanych produktów równoważnych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych ( kolor, konsystencja, zapach, smak ). Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. Wykonawca ma obowiązek wpisać w formularzu cenowym asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie asortyment równoważny oferowany przez Wykonawcę. 13. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji wymienionych w opisie zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach