Politechnika Częstochowska ogłasza przetarg
- Adres: 42-201 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 69
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3250415 , fax. 034 3250415
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Częstochowska
ul. Dąbrowskiego 69 69
42-201 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3250415, fax. 034 3250415
REGON: 00000164300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wizualizera dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wizualizera dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej zgodnie z opisem zawartym w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322320008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223/2007 poz. 1655 z póź. zm.) 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków wymienionych w punktach poprzedzających w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich dokumentów i oświadczeń, bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u. p. z. p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty winien załączyć następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 p. z. p. (druk oświadczenia w załączeniu). W przypadku, gdy dla realizacji zamówienia Wykonawca nie dysponuje samodzielnie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87 poz. 606 z dn. 24 maja 2006 r.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Powyższe dokumenty winny być przetłumaczone na język polski. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda specyfikacji technicznej oferowanego urządzenia potwierdzającej zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z rozdz. I, cz. I, pkt 12 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ( zgodnie z pkt. 14 cz. I i pkt. 2 cz. IV SIWZ ). Dokumenty winny być złożone zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ZESTAWÓW WIDEOKONFERENCYJNYCH
(nr postępowania DZP.381.94.2014.DW)
Dodano: 2014-10-27 - Wymiana systemu konferencyjnego.
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa sprzętu do wideokonferencji. Oznaczenie sprawy: OZ/D/31/NC/14
Dodano: 2014-03-04 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemów audiowizualnych w nowobudowanym budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-55/VIII/2013/PNT
Dodano: 2013-09-18 - Zakup, instalacja i konfiguracja 3 zestawów wideokonferencyjnych do prowadzenia wideokonferencji w jakości Full HD pomiędzy jednostkami Policji: KWP Katowice, KMP Bielsko - Biała oraz KMP Częstochowa
Dodano: 2013-08-02 - Rozbudowa posiadanego przez zamawiającego systemu wideokonferencyjnego
Dodano: 2013-07-18 - Rozbudowa posiadanego przez zamawiającego systemu wideokonferencyjnego
Dodano: 2013-06-19 - dostawa sprzętu informatycznego do rozbudowy infrastruktury oraz systemu wideokonferencyjnego dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa terminala wideokonferencyjnego dla Politechniki Częstochowskiej Miejska Sieć Komputerowa CzestMAN
Dodano: 2011-08-18 - Dostawa terminala wideokonferencyjnego dla Politechniki Częstochowskiej Miejska Sieć Komputerowa CzestMAN
Dodano: 2011-06-30