Przetargi.pl
Dostawa wideonystagmografu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2014-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wideonystagmografu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU PRZETARGU Videonystagmograf - 1 kpl. II. Część do wypełnienia przez przystępującego do przetargu: 1 Nazwa urządzenia wpisać 2 Typ urządzenia wpisać 3 Producent wpisać 4 Rok produkcji (nie wcześniej niż 2014) wpisać 5 Kraj pochodzenia wpisać 6 Warunki gwarancji i serwisu wymagane przez użytkownika. L.p. OPIS PARAMETRÓW WARTOŚĆ WYMAGANA WARTOŚĆ OFEROWANA 6.1. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski TAK wpisać pełne dane kontaktowe: adres i techniczne środki łączności, nr tel., faxu, e-mail 6.2. Długość udzielanej gwarancji bez żadnych wykluczeń i ograniczeń (minimum 24 miesiące) TAK podać ilość miesięcy 6.3. Dostarczenie urządzenia zastępczego w przypadku prognozowanego czasu awarii powyżej 10 dni TAK opisać 7 Walory techniczno-eksploatacyjne wymagane przez użytkownika L.p. Opis parametrów Parametry graniczne Parametry oferowane (należy szczegółowo opisać każdy oferowany parametr) Wymagania ogólne 7.1. Zasilanie 230VAC, 50 Hz TAK ( opisać ) 7.2. Medyczny transformator separacyjny TAK ( opisać ) 7.3. Oprogramowanie wideonystagmografu pracujące w środowisku WINDOWS TAK ( opisać ) 7.4. Interfejs oprogramowania wideonystagmografu w języku polskim TAK ( opisać ) 7.5. Rozdzielczość kamery co najmniej 512 000 pikseli TAK ( opisać ) 7.6. Czułość kamery nie gorsza niż 0,1 lux TAK ( opisać ) 7.7. Ciężar maski z kamerą gotową do pracy (bez kabla) nie większy niż 150 g TAK ( opisać ) 7.8. Możliwość dostarczenia oprogramowania do badania kinetycznego z możliwością rejestracji ruchu fotela obrotowo-wahadłowego TAK ( opisać ) 7.9. Możliwość dostarczenia i zainstalowania oprogramowania do rejestracji, pomiaru i analizy oczopląsu skrętnego TAK ( opisać ) 7.10. Możliwość personalizacji raportu z badania TAK ( opisać ) 7.11. Obliczenia automatyczne z możliwością dokonywania pomiarów ręcznych TAK ( opisać ) 7.12. Kalibracja automatyczna TAK ( opisać ) 7.13. Kalibracja ręczna metodą pomiaru średnicy tęczówki oka (np. badanie osoby niedowidzącej lub niewspółpracującej) TAK ( opisać ) 7.14. Możliwość wykonywania następujących badań: sakady, śledzenie sinusoidalne, badanie optokinetyczne, badanie dowolnego oczopląsu np. położeniowego, spontanicznego, itp., badanie kaloryczne, test spojrzeniowy TAK ( opisać ) 7.15. Możliwość synchronicznej rejestracji ruchów oka oraz przebiegu stymulacji okulomotorycznych na tym samym wykresie. TAK ( opisać ) 7.16. Stymulacje okulomotoryczne generowane przez oprogramowanie VNG i wyświetlane na ekranie ściennym za pomocą projektora LCD w różnych kierunkach: poziomo, pionowo, ukośnie. Projektor podłączony do zestawu, mocowany do ściany lub sufitu. TAK ( opisać ) 7.17. Zdalnie włączany LED umożliwiający fiksację oka zlokalizowany wewnątrz maski TAK ( opisać ) 7.18. Komputer typu Laptop o przekątnej ekranu nie mniejszej niż 15 przeznaczony do rejestracji i analizy danych. TAK ( opisać ) 7.19. Kolorowa drukarka atramentowa TAK ( opisać ) 7.20. Stolik do zestawu komputerowego (mobilny) TAK ( opisać ) 7.22. Możliwość współpracy z 1 kamerową maską umożliwiającą wykonanie badania otokinetycznego bez ograniczenia pola widzenia w poziomie i co najmniej + - 20 O w pionie, z jednoczesną 4 kanałową rejestracją ruchu obu gałek ocznych, z częstotliwością nie mniejszą niż 100Hz. TAK ( opisać ) 7.23. Aparat VNG wyposażony w pilot zdalnego sterowania umożliwiający START/STOP badania oraz wstawianie on-line znaczników na wykresie. TAK ( opisać ) 7.24. Stymulator kaloryczny wodny z ciągłym przepływem wody przez rękojeść, ze stabilizacją temperatur: 30OC, 37 O C, 44 OC TAK ( opisać ) 7.25. Możliwość ustawienia temperatur innych niż w p.24. TAK ( opisać ) 7.26. Stymulator wyposażony w reduktor ciśnienia z czujnikiem zaniku wody na wejściu i układem bezpieczeństwa odcinającym zasilanie. TAK ( opisać ) 7.27 Czas stymulacji od 0 do 90 sek. TAK ( opisać ) 7.28 Przepływ 150 ?l/min. TAK ( opisać ) 7.29 Instrukcja obsługi w języku polskim TAK ( opisać ) Wymagania dodatkowe 7.30. Koszt dojazdu serwisu. (podać koszt i opisać sposób rozliczania i dokumentowania dojazdu serwisu) TAK ( opisać ) 7.31. Koszt rbh serwisu (opisać sposób rozliczania i dokumentowania czasu pracy serwisu) TAK ( opisać ) 7.32. Dostarczenie przez dostawcę urządzenia listy specjalistycznych tj. nie występujących w tzw. powszechnym obrocie materiałów jednorazowego użytku (jeżeli takie występują) niezbędnych do pracy urządzenia z podaniem cen, oraz ewentualnych dopuszczalnych zamienników. TAK ( opisać ) 7.33. Określenie sposobów i dopuszczalnych metod sterylizacji (dezynfekcji) elementów, wyposażenia lub części urządzenia które tego wymagają. TAK ( opisać ) 7.34. Określenie kosztów eksploatacji urządzenia poprzez podanie odpowiednio: Zużycia energii elektrycznej na godzinę lub dobę gotowości. Zużycia energii elektrycznej na godzinę lub cykl pracy (odpowiednio badania, zabiegu). TAK ( opisać ) 7.35. Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi i aplikacji medycznych niezbędnych do użytkowania urządzenia (minimum 2 osób) TAK ( opisać ) 7.36. Szkolenie personelu technicznego zamawiającego (2 osoby) w zakresie podstawowych czynności sprawdzenia stanu technicznego aparatu i podstawowej konserwacji technicznej. TAK ( opisać )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach