Przetargi.pl
Dostawa węgla i miału dla szkół, przedszkola, ośrodka zdrowia z terenu Gminy Golub-Dobrzyń.

Urząd Gminy Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6835405 , fax. 056 6835276
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń
    pl. Tysiąclecia 25 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6835405, fax. 056 6835276
    REGON: 00572641100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla i miału dla szkół, przedszkola, ośrodka zdrowia z terenu Gminy Golub-Dobrzyń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: L.p. Miejscowość Rodzaj Ilość Klasa wg.PN-82 1 Szkoła Podstawowa kostka 30 ton 28000 kcal w Ostrowitem miał 20 ton 28/9/10 lub 23/21/14 2 Przedszkole miał 15 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Ostrowitem orzech 3 tony 28000 kcal 3 Szkoła Podstawowa miał 12 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Nowogrodzie orzech 2 tony 28000 kcal 4 Ośrodek Zdrowia miał 15 ton 28/9/10 lub 23/21/14 we Wrockach groszek 15 ton 27000 kcal 5 Szkoła Podstawowa miał 30 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Lisewie W ofercie należy podać kaloryczność i zawartość popiołu w miale. Węgiel i miał należy dostarczyć we wskazane miejsce w ilościach jednorazowych nie większych niż 5 ton po uprzednim telefonicznym zleceniu dostawcy. Na żądanie Zamawiającego może być dokonana kontrola tonażu w miejscu przez niego wskazanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - wzór umowy - zał. nr 2 do SIWZ. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową. zał. nr 4do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach