Urząd Gminy Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, pl. Tysiąclecia 25
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6835405 , fax. 056 6835276
- Data zamieszczenia: 2009-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Golub-Dobrzyń
pl. Tysiąclecia 25 25
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6835405, fax. 056 6835276
REGON: 00572641100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla i miału dla szkół, przedszkola, ośrodka zdrowia z terenu Gminy Golub-Dobrzyń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: L.p. Miejscowość Rodzaj Ilość Klasa wg.PN-82 1 Szkoła Podstawowa kostka 30 ton 28000 kcal w Ostrowitem miał 20 ton 28/9/10 lub 23/21/14 2 Przedszkole miał 15 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Ostrowitem orzech 3 tony 28000 kcal 3 Szkoła Podstawowa miał 12 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Nowogrodzie orzech 2 tony 28000 kcal 4 Ośrodek Zdrowia miał 15 ton 28/9/10 lub 23/21/14 we Wrockach groszek 15 ton 27000 kcal 5 Szkoła Podstawowa miał 30 ton 28/9/10 lub 23/21/14 w Lisewie W ofercie należy podać kaloryczność i zawartość popiołu w miale. Węgiel i miał należy dostarczyć we wskazane miejsce w ilościach jednorazowych nie większych niż 5 ton po uprzednim telefonicznym zleceniu dostawcy. Na żądanie Zamawiającego może być dokonana kontrola tonażu w miejscu przez niego wskazanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - wzór umowy - zał. nr 2 do SIWZ. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3 do SIWZ. - oświadczenie że zapoznano się z dokumentacją przetargową. zał. nr 4do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w planowanej ilości 65 000 litrów
Dodano: 2016-01-05 - ZS.535-10/2015
Dodano: 2015-11-09 - Zakup węgla - orzech - i dostarczenie go do miejsca zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, na terenie Gminy Miasta Toruń, w ilości około 1900 ton, w roku 2016
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin w okresie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-08-10 - zakup miału
Dodano: 2014-09-10 - dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin w okresie grzewczym 2014/2015
Dodano: 2014-08-07 - ZS.535-16/14
Dodano: 2014-06-30 - Dostawa opału do placówek oświatowych na terenie gm. Szubin w okresie grzewczym 2013/2014.
Dodano: 2013-08-08 - dostawa węgla - gatunek orzech - do miejsca zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu, na terenie Gminy Miasta Toruń, w ilości około 1900 ton, w roku 2013.
Dodano: 2012-09-27