Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów

Politechnika Łódzka ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka
    Żeromskiego
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000001583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu wspomagającego PŁ w przygotowaniu, zarządzaniu oraz analizowaniu programów studiów, a także wspomagającego organizację roku akademickiego. Ponadto celem wdrożenia Systemu Zarządzania Programami Studiów (zwanego dalej Systemem) jest wspomaganie procesów obsługi dydaktyki poprzez:- obsługę wniosków o utworzenie nowego kierunku studiów;- zarządzanie programami i planami studiów;- przygotowanie procedur związanych z tworzeniem sylabusów, a następnie ich wykorzystanie - w budowie siatek studiów;- zbudowanie procedur obiegu dokumentacji powiązanej z sylabusami;- wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego przetwarzanie i analizę informacji - związanych z siatkami studiów;- zachowanie spójności danych między systemem USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studentów) a nowo wdrożonym oprogramowaniem;- korzystanie z materiałów z istniejących zasobów, możliwość edycji wprowadzonych danych;- udostępnienie informacji o sylabusach przedmiotów, specjalnościach i kierunkach wszystkim zainteresowanym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 4 usługi wdrożenia systemu umożliwiającego przygotowanie, analizowanie oraz zarządzanie programami studiów, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dotyczących zarządzania z wykorzystaniem funkcjonalności w/w systemu.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na integracji własnego systemu z systemem USOS (Uniwersytecki System Obsługi Studentów).c) wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia (w zespole wdrożeniowym) co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 2 lata doświadczenia w projektowaniu planów i programów studiów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach