Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP

Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Elizy Orzeszkowej 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802461 , fax. 054 2802755
  • Data zamieszczenia: 2014-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o.
    ul. Elizy Orzeszkowej 4 4
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802461, fax. 054 2802755
    REGON: 91001134400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wdrożenie i serwis systemów dziedzinowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwany dalej zintegrowanym systemem informatycznym, systemem lub ZSI) klasy ERP, wspomagających pracę Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie. Łącznie planowany jest zakup 11 systemów dziedzinowych zabezpieczających realizację zadań oraz dostosowanych do potrzeb P. K. KOMES Sp. z o. o. w Rypinie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa i instalacja bazy danych 2) Dostawa sprzętu 3) Dostawa, instalacja i udzielenie licencji ZSI 4) Wdrożenie ZSI i szkolenie użytkowników 5) Serwis ZSI Moduły Systemu: 1) Obsługa Kartoteki Klienta 2) Rachunkowość Finansowa 3) Kasa-Bank 4) Zestawienia Analityczne 5) Środki Trwałe 6) Sprzedaż i Fakturowanie 7) Magazyn 8) Windykacja 9) Zlecenia 10) Kadry i Płace 11) System Rozliczania Wody Zamawiający dopuszcza inną od powyższej organizację modułów systemu (tzn. inne nazewnictwo, zawarcie wymagań funkcjonalnych w innym module niż opisał to Zamawiający). Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Po otwarciu ofert Zamawiający wezwie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty do przeprowadzenia demonstracji systemu według Regulaminu, stanowiącego Załącznik Nr 11. Demonstracje zostaną przeprowadzone w terminie do dwóch tygodni od dnia otwarcia ofert po uprzednim wskazaniu Wykonawcom dat i godzin. Wykonawca zapewni odpowiednie środowisko sprzętowe oraz oprogramowanie w celu przeprowadzenia demonstracji oraz dostarczy niezbędne dane testowe. Zamawiający zapewni salę konferencyjną (sala narad Przedsiębiorstwa). Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności danych, do których będzie miał dostęp w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.01.2014 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach