Przetargi.pl
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO W ZABUDOWIE HAKOWEJ

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO W ZABUDOWIE HAKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego (rok produkcji 2020) w zabudowie hakowej o dopuszczalnej masie całkowitej min. 7500 kg. Wymagania ( parametry ) techniczne jakim musi odpowiadać pojazd: A. Kabina z zewnątrz - Kabina pojedyncza z elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne ogrzewane elektrycznie. - Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika. - Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu - Elektryczna regulacja lusterek głównych. - Światła do jazdy dziennej. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. B. Kolor : - Kolor podwozia szary lub czarny. - Kolor kabiny biały. C. Wnętrze kabiny: - Lewostronny układ kierowniczy - Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy. - Pneumatyczny fotel kierowcy. - Elektrycznie otwierane szyby. D. Zarządzanie dotyczące jazdy -Tachograf cyfrowy, - Podziałka prędkościomierza km/h E. Bezpieczeństwo i ochrona - Akustyczny , ostrzegawczy sygnał cofania. - Podstawowy immobilizer. - Ręczny wyłącznik główny. F. Układ napędowy - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy od 110 kW ( 150 KM ) - emisja spalin EURO 6 - Napędzana oś tylna. G. Układ hamulcowy - ABS, - ESP, - Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. H. Podwozie - Rozstaw osi minimum 3365 mm, - Rozstaw kół minimum 1650 mm, - Zbiornik paliwa o pojemności minimum 100 litrów - Zbiornik płynu AdBlue o pojemności minimum 12 l. I. Zasilanie elektryczne - akumulatory 2 x 12V/100 Ah J. Parametry techniczne urządzenia hakowego - Udźwig nominalny urządzenia ( moc załadunkowa ) - minimum 4 tony, -Udźwig maksymalny urządzenia – minimum 4,5 tony, - Wysokość haka minimum H-1200 mm, - Środek rolki – koniec haka minimum K-70 mm, - Ciśnienie robocze minimum 15 Mpa - zbiornik oleju, - Przedział długości obsługiwanych kontenerów minimum 3.400 mm, - Ramie kontowe łamane, - Jeden siłownik główny, - Szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, - Rama zabudowy hakowej wykonana ze stali Hardox lub równoważnej przystosowana do montażu skręcania, - Rozdzielacz hydrauliczny, - Sterowanie urządzenie hakowym z kabiny elektrycznie, na zewnątrz pojazdu zewnętrzna jednostronne. - Blokada hydrauliczna wewnętrzna. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: Wiążący sposób finansowania zamówienia to leasing operacyjny w rozumieniu Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 865). Okres leasingu — 60 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 59 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR I M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia 02 listopada 2020 roku. Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w miesiącu kolejnym po odbiorze końcowym bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Opłata wstępna: 40% Opłata końcowa (opłata za wykup): 1 % wartości netto przedmiotu leasingu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz z zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych faktur z zachowaniem terminu płatności o którym mowa w zdaniu następnym. Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy, Wartość wykupu określona jest we wzorze umowy. Waluta umowy leasingu — PLN. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, jak również opłaty wynikające z Ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu. Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych. Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający. Przedmiot zamówienia (przedmiot leasingu), będzie objęty ochroną ubezpieczeniową od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu leasingu przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Normy emisji EURO 6, które muszą spełniać oferowane pojazdy: - Max. wartość emisji dwutlenku węgla CO2 – 1,5 g/kWh - Max. wartość emisji tlenku azotu NOx – 0,4g/kWh, - Max. węglowodorów HC – 0,13 g/kWh, - Max. wartość emisji cząstek stałych PM – 0,01 g/kWh, Wartość emisji zmierzone według procedury ustalonej dla celów homologacyjnych WHSC. Wykonawca zapewni udzielenie pełnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia dostarczenia przedmiotu dostawy Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia reakcji serwisu i wykonania napraw gwarancyjnych pojazdu w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Wykonawca zapewni punkty serwisowe znajdujące się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Wskazane punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta. Pojazd powinny posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację po odbiorze przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego - Księginice 14 w dzień roboczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 06:30 do godziny 14:00, w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę. W dniu dostawy Wykonawca dostarczy w języku polskim: Książkę pojazdu wraz z harmonogramem przeglądów, Instrukcję obsługi (podwozia oraz zabudowy), Świadectwo homologacji lub/oraz inne dokumenty wymagane prawem do zarejestrowania pojazdu, Certyfikat zgodności CE, inne wymagane atesty i aprobaty technicznej, Kartę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza wzór umowy wypracowany przez instytucję Leasingodawcy. Zamawiający wymaga, żeby do umowy wprowadzono istotne postanowienia umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wynagrodzenie z tytułu przedmiotu umowy będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy podany w umowie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia , zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego w zabudowie hakowej. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ). Opis parametrów oraz dane techniczne przedmiotu zamówienia (specyfikację techniczną). Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach