Przetargi.pl
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ DLA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW JANIK SP Z O.O. W JANIKU

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Janik, ul. Borowska 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2620669
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
    Janik, ul. Borowska 1 1
    27-415 Kunów
    tel. 041 2620669
    REGON: 29122575600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego - gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ DLA ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW JANIK SP Z O.O. W JANIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej o następującej charakterystyce technicznej: Silnik wysokoprężny turbodoładowany czterocylindrowy o pojemności od 4000 do 5000 cm3 i mocy od 120 do 150 km Norma emisji spalin: STAGE 3B / TIER 4i Bezstopniowa skrzynia biegów Złącze wysięgnika przystosowane do standardu EURO Dodatkowa pompa hydrauliczna Instalacja hydrauliczna do hamowania przyczep Amortyzowany wysięgnik Wentylator z odwracalnym ciągiem do przedmuchiwania chłodnicy Wysokość podnoszenia 7 metrów Udźwig 4 000 kg Prędkość jazdy 40km/h Homologacja drogowa Zaczep tylny do przyczep do 20 ton W zakres dostawy wchodzi ponadto dokumentacja techniczna, gwarancja i przeszkolenie obsługi. Oferowane urządzenia nie mogą być prototypem (minimalna ilość wyprodukowanych ładowarek tego typu - 2 szt. udokumentowana przez podanie listy referencyjnej z nazwami i adresami użytkowników). Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i dokona jego rozruchu. Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech operatorów w zakresie zasad użytkowania i obsługi ładowarki. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: dokumentację techniczną, instrukcję obsługi, instrukcję BHP, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności maszyny z przepisami prawa polskiego lub certyfikat CE, a ponadto katalog części w formie rysunkowej, ew. z nazwami części w języku polskim, angielskim lub niemieckim. Okres gwarancji na urządzenie: co najmniej 24 miesiące od daty podpisania odbioru przez strony. Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od czasu pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Oferent musi posiadać serwis zlokalizowany na terenie Polski. Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia. Wykonawca zapewni przez okres 12 miesięcy przeprowadzenie wszystkich napraw uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie bieżącej eksploatacji z winy personelu Zamawiającego na koszt Zamawiającego i bez utraty gwarancji. Warunki dotyczące leasingu: Czas trwania umowy leasingu 36 miesięcy, Pierwsza rata wstępna 10% wartości urządzenia netto, Wartość wykupu 20% wartości urządzenia netto, Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, Leasing udzielony będzie w złotych polskich, Spłata rat leasingowych w ratach miesięcznych o zmiennym oprocentowaniu- stopa bazowa WIBOR 1M ustalony na dzień ogłoszenia przetargu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach