Przetargi.pl
Dostawa używanych solarek i pługów odśnieżnych dla ZDP Słupsk.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna 16e
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 0598420284
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 16e 16e
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 0598420284
    REGON: 77098312400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanych solarek i pługów odśnieżnych dla ZDP Słupsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa używanych solarek i pługów odśnieżnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku. Zakres rzeczowy zamówienia: Zamawiający oczekuje dostawy: a/ pięciu (5 ) sztuk używanych solarek typu NIDO rok produkcji nie wcześniej jak 1995 b/ pięciu (5 ) sztuk używanych pługów odśnieżnych z czołownicą . pług odśnieżny, lemieszowy, średni z czołownicą; rok produkcji nie wcześniej jak 1999 c/ jedną (1) wytwornicę solanki , rok produkcji nie wcześniej niż 1995, pojemność 2000litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się skutecznie ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z przetargu w trybie art. 24 ustawy, 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy zawarte w SIWZ. 1.2 Dokonanie oceny spełnienia warunków: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci: 1) Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli składają one ofertę wspólną. 3) Oświadczenia Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej - wg zał Nr 3 4) Oświadczenia Wykonawcy - wg zał. Nr 4 do SIWZ. 5) Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków. 2.2 Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej instrukcji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.3 Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji ( dokumentów, załączników, oświadczeń ) istotnych dla prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba składająca oświadczenia ponosi pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia na zasadach określonych w art. 297 § 1 Kodeksu Karnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach