Przetargi.pl
Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Dantyszka 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 767 84 50 , fax. 89 767 84 58
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Dantyszka 13 13
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 767 84 50, fax. 89 767 84 58
    REGON: 51100375000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa używanej samojezdnej zamiatarki chodnikowo - drogowej wraz z przekazaniem Wykonawcy w rozliczeniu zamiatarki, będącej własnością Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zamiatarka oraz urządzenia zainstalowane, stanowiące jej wyposażenie muszą być sprawne technicznie i gotowe do użytkowania, b) oferowana i dostarczona zamiatarka musi spełniać co najmniej dane techniczne i ogólne oferowanej zamiatarki określone w załączniku nr 3 do SIWZ, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin proponowanego pojazdu na etapie rozstrzygania zamówienia w siedzibie Wykonawcy lub innym wskazanym przez niego miejscu na terenie kraju. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. Oględziny obejmować mogą również diagnostykę stanu technicznego pojazdu w wybranym przez Zamawiającego serwisie. Koszty ewentualnej diagnostyki ponosi Zamawiający. d) opis i wycenę rynkową zamiatarki przekazywanej w rozliczeniu przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ, e) Wykonawca będzie zobowiązany do odkupienia zamiatarki przekazywanej w rozliczeniu za cenę co najmniej 24.600 zł brutto, f) zamiatarka przekazywana w rozliczeniu jest używana, niesprawna, g) zamiatarkę przekazywaną w rozliczeniu można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 700 - 1500, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 89 767 84 50. 3. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy zamiatarkę do siedziby Zamawiającego na własny koszt, b) Wykonawca, w dniu przekazania zamiatarki, dostarczy: - komplet potrzebnych do użytkowania zamiatarki kluczyków, w tym zapasowych, - dowód rejestracyjny lub certyfikat, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł zarejestrować pojazd, - oryginał książki serwisowej lub jej kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, - instrukcję obsługi zamiatarki w języku polskim, - katalogi części zamiennych, - schemat instalacji elektrycznej. c) Wykonawca, bezpośrednio przed przekazaniem zamiatarki, przeszkoli w siedzibie Zamawiającego dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki na swój koszt, d) Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 6 miesięcy, e) Maksymalny czas usuwania awarii w okresie gwarancyjnym wynosi 48h od momentu potwierdzenia zgłoszenia awarii, 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia wykonawca złoży dokumenty określone w dziale VII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), w terminie do dnia 25 marca 2014r., do godz. 1200. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Millennium SA -78 1160 2202 0000 0000 6193 1572; za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 3. Ksero dowodu wniesienia wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do formularza ofertowego. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgklw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach