Przetargi.pl
Dostawa używanego średniego samochodu gaśniczego

Gmina Łobez ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
    ul. Niepodległości 13 13
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
    REGON: 81168561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego średniego samochodu gaśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego używanego średniego samochodu gaśniczego, przystosowanego do ruchu prawostronnego. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące minimalne warunki: 1) pojazd do przewozu od 6 do 9 osób (łącznie z kierowcą); 2) masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 14 000 kg. 3) kabina jednomodułowa; 4) rodzaj silnika: wysokoprężny - diesel; 5) pojemność silnika od 10000 cm3 do 13000 cm3; 6) zasilanie: olej napędowy; 7) rok produkcji: nie starszy niż 1990 rok; 8) przebieg: do 30.000 km; 9) zbiornik na wodę o pojemności od 1500 do 2500 l; 10) autopompa dwuzakresowa o wydajności minimalnej 1600 l /min przy ciśnieniu 0,8 MPa i minimalnej 200 l/min przy ciśnieniu 4 MPa; 11) samochód musi być wyposażony minimum w jedną wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża minimum 40 m na zwijadle; 12) sprzęt pożarniczy i wyposażenie dodatkowe: a. szperacz pogorzeliskowy, b. sygnalizacja świetlnodźwiękowa, c. zestaw ratunkowy z deską z KSRG, butla stalowa 2 litry z deską medyczną, d. przenośny radiotelefon Motorola GP 360 o minimalnych parametrach: 14-znakowy wyświetlacz alfanumeryczny, sygnalizacja - PL i 5-Tone Kanały 255, dodatkowe płytki - opcjonalnie, klawiatura - ograniczona, wyświetlacz - alfanumeryczny, przycisk Alarmowy, iskrobezpieczny - 2 szt. z baterią i ładowarką w komplecie 13) bieżnik na ogumieniu nie mniejszy niż 6 mm; 14) napęd 4x4; 15) pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 85 poz. 553) 16) samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia 17) kolor czerwony - pojazd uprzywilejowany, 18) Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego - świetlne i dźwiękowe - standardowe; 19) posiadana dokumentacja techniczna umożliwiająca korzystanie z pojazdu zgodnie z przeznaczeniem dla celów ochotniczej straży pożarnej, 20) pojazd musi być bezwypadkowy; 21) wraz z samochodem dostarczyć: kluczyki do samochodu 2 szt., koło zapasowe, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, apteczkę samochodową, 22) co najmniej 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia; 23) posiadanie aktualnego przeglądu technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu jako pojazd uprzywilejowany oraz aktualne ubezpieczenie OC; W dniu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania: a) aktualnego przeglądu technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu jako pojazd specjalny; b) polisę ubezpieczenia OC; c) wymaganych do eksploatacji samochodu instrukcje obsługi, książki eksploatacyjne; Uwaga ! 1) Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt dostawcy. 2) Ewentualne koszty zawarcia umowy ponosi Dostawca. 3) Płatność zgodnie z umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 31.08.2010 r. do godziny 1000. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Łobzie: Bank Spółdzielczy w Goleniowie, oddział Łobez, nr: 13 9375 1038 2600 4835 2000 0020 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 - 14.00 - dokument załączyć do oferty. 3. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu związania ofertą. 10. W przypadku unieważnienia postępowania, dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej dla wykonawców, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podjęciu ww. decyzji. 11. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej dla wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez wykonawcę: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 14. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach