Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5021001 , fax. 22 5022136
- Data zamieszczenia: 2015-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5021001, fax. 22 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa uzdatniacza wody dla potrzeb Stacji dializ Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie w ramach realizacji programu wieloletniego na lata 2011 - 2020 pn.: Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa uzdatniacza wody dla potrzeb Stacji dializ Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie w ramach realizacji programu wieloletniego na lata 2011 - 2020 pn.: Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej - jedno zadanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: BGK S.A. O/Warszawa nr 22 1130 1017 0020 0763 5720 0003 z tytułem: Przetarg nieograniczony 72/IJ/2015. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form, Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą i załączenie oryginału. W obu przypadkach kserokopie muszą być potwierdzone jak w pkt II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu ugwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa myjni endoskopowej dla potrzeb Pracowni Endoskopii
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa i montaż myjni-dezynfektor wraz z wyposażeniem dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/16/16)
Dodano: 2016-06-13 - zakup i sukcesywna dostawa myjni dezynfektora do naczyń sanitarnych
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa Urządzeń do mycia i dezynfekcji z płynem płucząco zmiękczający i urządzenia do utylizacji naczyń jednorazowego użytku - numer sprawy P/102/2016/SZ/WIM - 50/ZP/16
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa artykułów czystościowych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej, igieł iniekcyjnych, sprzętu do stomii, rękawiczek medycznych oraz innego drobnego sprzętu medycznego (zadania 1-17)
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2016-01-05 - IHiT/P/68/2015 Dostawa strzykawek,igieł do trepanobiopsji i aspiracji szpiku oraz do punkcji mostka;materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji plazmowej oraz innego drobnego sprzętu medycznego (zadania 1-18)
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA KOMORY LAMINARNEJ, URZĄDZENIA PRODUKUJĄCEGO WODĘ PO ODWRÓCONEJ OSMOZIE ORAZ ULTRACZYSTĄ, WYTRZĄSARKI LABORATORYJNEJ ORAZ SUSZARKI LABORATORYJNEJ
Dodano: 2015-09-04