Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2016-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania nr DZP.381.71.2016.DW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware i IBM. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie przez okres 3 lat dla oprogramowania VMware i okres 1 roku dla oprogramowania IBM zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc, i IBM zgodnie z harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji firmy VMWare i IBM dla Uniwersytetu Śląskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania VMWARE nr DZP.381.30.2016.DW
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Juniper - znak sprawy DZP.381.12.2016.DW
Dodano: 2016-02-16 - DOSTAWA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO DO POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPRZĘTU SUN/ORACLE DZP.381.16.2014.DW
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware DZP.381.4.2014.DW
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware oraz sprzętu Dell nr rej.: DZP.381.152.2013.DW
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.: DZP..381.144.2013.DW
Dodano: 2013-10-31 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-23 - Usługa asysty technicznej posiadanego przez Zamawiającego serwera Sun Sparc Enterprise M5000 na okres od 05.08.2013 do 31.03.2014
Dodano: 2013-07-15 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanych przez Zamawiającego licencji IBM TSM Enterprise Edition
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware
Dodano: 2013-01-25