31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
- Data zamieszczenia: 2019-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Konstantynowska 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń warsztatowych do 31 WOG Zgierz oraz Jednostek Wojskowych w Leźnicy Wielkiej i Tomaszowie Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych do 31 WOG w Zgierzu oraz Jednostek Wojskowych w Leźnicy Wielkiej i Tomaszowie Mazowieckim numer sprawy 55/ZP/19. 2.Zamówienie przewiduje składania ofert częściowych w poddziale na 7 zadań 3. Wykonawca może złożyć jedna ofertę na jedno lub kilka zadań . 4. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 5. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ ( formularz cenowy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ). 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem umowy jest sprzedaż Zamawiającemu zestawów urządzeń i urządzeń, szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do umowy, zwanych dalej towarem 2) Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 3) Towary muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. 4) Towary muszą posiadać certyfikację CE. 5) Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać odpowiednie atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 6) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji : 24 miesiące od daty odbioru towaru tj. od daty podpisania protokołu odbioru . 7) Towar musi odpowiadać lub mieć parametry jakościowe nie gorsze niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. 9) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych , Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w postaci np. kart katalogowych lub kart charakterystyki lub specyfikacji technicznych, itp. zawierających informacje na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić , że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w SIWZ. Nie złożenie w/w dokumentów skutkować będzie odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 10) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (zał. nr 1 do SIWZ) numer karty katalogowej lub karty charakterystyki lub specyfikacji technicznych ( kol. Nr 9 ) oraz podać nazwy producentów ( kol. nr 10 ) , które oferuje . Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W sytuacji niewskazania ( niewpisania ) w ofercie numeru karty katalogowej lub karty charakterystyki lub specyfikacji technicznych w kolumnie nr 9 oraz produktu równoważnego w kolumnie nr 10 należy wstawić znak ,, X ‘’ w obydwu tych kolumnach tj. nr 9 i nr 10 , co oznaczać będzie dostarczenie przez Wykonawcę produktu wskazanego przez Zamawiającego i tym samym niezaoferowanie produktu równoważnego w danej pozycji Niewstawienie znaku ,, X ‘’ w kolumnie nr 9 i kolumnie nr 10 lub nie wskazanie w ofercie (zał. nr 1 do SIWZ) numeru karty katalogowej lub karty charakterystyki lub specyfikacji technicznych ( kol. Nr 9 ) oraz niepodanie nazwy producentów ( kol. nr 10 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia do pracowni dla zawodu technik elektryk
Dodano: 2022-08-30 - Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Dodano: 2021-03-16 - Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Dodano: 2020-12-23 - DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI ORAZ NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH
Dodano: 2020-10-06 - Sprzedaż i dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi zwanych dalej sprzętem przeznaczonych do realizacji cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w jednostkach podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Łodzi w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla jednostek penitencjarnych podległych OISW w Łodzi.
Dodano: 2019-04-23 - Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń z przeznaczeniem dla pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
Dodano: 2019-03-13 - DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH
Dodano: 2018-10-26 - Dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi niezbędnych do przeprowadzenia cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Dodano: 2018-09-04 - Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.
Dodano: 2018-08-24 - Zakup urządzeń, sprzętu, przyrządów oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. „Chcę być najlepszy w swoim zawodzie
Dodano: 2018-06-27