Przetargi.pl
Dostawa Urządzeń Medycznych. Postępowanie Nr 07/PN/11

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
    REGON: 89005373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Urządzeń Medycznych. Postępowanie Nr 07/PN/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa Urządzeń Medycznych dla : 1. zadania nr 1 dotyczy Urządzeń medycznych określonych załączniku nr 3.1 ( str. 1-5 ) 2. zadania nr 2 dotyczy Urządzeń medycznych określonych załączniku nr 3.2 ( str. 1 ) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych wymienionych w zestawieniu asortymentowo-ilościowym ( załącznik nr 3.1 , załącznik nr 3.2 do SIWZ, transportem wykonawcy i na wyłączny koszt wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: dla zadania nr 1, kwota 3.000,00 zł ( trzy tysiące ); dla zadania nr 2 , kwota 1.500,00 zł ( jeden tysiąc piećset )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach