Instytut Obróbki Plastycznej ogłasza przetarg
- Adres: 61-139 Poznań, Jana Pawła II
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 657 05 55 wew. 550 , fax. 61 657 07 21
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Obróbki Plastycznej
Jana Pawła II 14
61-139 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 657 05 55 wew. 550, fax. 61 657 07 21
REGON: 00003240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inop.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa układu sterowania na stałe zamontowanego do zautomatyzowanego stanowiska do prostowania smukłych wyrobów drążonych dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup układu sterowania na stałe zamontowanego do zautomatyzowanego stanowiska do prostowania smukłych wyrobów drążonych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy), oraz w załączniku nr 5 (Specyfikacja Techniczna) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). Oferowane urządzenie musi: - ściśle odpowiadać wymogą określonym w załącznikach nr 3, nr 5 do SIWZ, - być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie obciążone prawami osób trzecich. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Instytutu Obróbki Plastycznej, ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42960000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, czasu reakcji serwisu, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną