Przetargi.pl
Dostawa tonerów

Izba Celna w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sielecka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6764302 , fax. 016 6764444
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Przemyślu
    ul. Sielecka 9 9
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6764302, fax. 016 6764444
    REGON: 00014392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów komputerowych dla Izby Celnej w Przemyślu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zamawianych materiałów zawiera załącznik nr 1 do oferty (Formularz cenowy). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz materiały komputerowe muszą posiadać właściwości nie gorsze niż wskazane odpowiednio w załączniku nr 1. 3. Materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być fabrycznie nowe lub refabrykowane (z wymienionymi wszelkimi elementami ruchomymi i zużywalnymi na fabrycznie nowe), nie dopuszcza się materiałów regenerowanych. 4. Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek powinny być w pełni kompatybilne z drukarkami oraz zapewniać ich właściwą i bezawaryjną pracę. 5. Wykonawca może zaoferować towar o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego. 6. Materiały eksploatacyjne do drukarek muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Wydajność kaset z tonerem winna zostać określona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych drukarek laserowych oraz normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Wydajność nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych winna zostać określona zgodnie z normą ISO/IEC 24711, zaś dla kolorowych kartridży atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24712. 7. Wykonawca lub podmiot przez niego wskazany zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru pustych pojemników po zużytych częściach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. Odbiór zużytych pojemników będzie następował po zgłoszeniu (faksem bądź pocztą elektroniczną ) w ciągu 7 dni . Zużyte pojemniki, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, winny być w pierwszej kolejności przywracane do pierwotnych walorów użytkowych. Pojemniki nienadające się do ponownego użycia i wszelkie elementy ruchome i zużywalne Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności. 8. Wykonawca na dostarczone przez siebie towary udziela gwarancji jakości na okres i na warunkach nie gorszych niż oferowane przez producenta , przy czym okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy . 9. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone przez niego materiały eksploatacyjne do drukarek są w pełni kompatybilne z drukarkami oraz zapewnią ich właściwą i bezawaryjną pracę . 10. W przypadku niewłaściwej pracy drukarki, w której użyto materiału eksploatacyjnego Wykonawcy , Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę i przekaże drukarkę do ekspertyzy do autoryzowanego serwisu producenta drukarki , celem określenia przyczyny jej niewłaściwej pracy . Wykonawca, niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o niewłaściwej pracy drukarki, może dokonać wymiany drukarki na taką samą nowa bądź funkcjonalnie równoważną. Jeżeli Wykonawca nie dokona wymiany drukarki na nową a w opinii autoryzowanego serwisu producenta drukarki przyczyną niewłaściwej pracy drukarki było użycie materiału eksploatacyjnego Wykonawcy to wszystkie koszty związane z naprawą drukarki ( w tym koszty ekspertyzy ) pokryje Wykonawca. Powyższe Wykonawca wykona w ramach gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach