Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
- Data zamieszczenia: 2015-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
ul. W. Broniewskiego 15 15
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
REGON: 23082130000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w okresie od dnia 26 maja 2015 r. do dnia 25 maja 2018 r. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach: 1. tablice samochodowe jedno i dwurzędowe - 7 500 kpl, 2. tablice ciągnikowo/motocyklowe - 450 szt., 3. tablice motorowerowe - 420 szt., 4. tablice indywidualne - 120 szt., 5. tablice zabytkowe - 60 szt., 6. wtórniki tablic - 1 600 szt., 7. tablice tymczasowe - 300 szt. Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez udostępnienie Zamawiającemu stosownego programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 25 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic 3 dni roboczych. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 3 lata licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert opisano w pkt 18 SIWZ. W okresie obowiązywania umowy ceny zawarte w ofercie nie mogą ulec zmianie. Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych odbywać się będzie przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 443164002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na przedmiot dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną