Powiat Hajnowski ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6823371 , fax. 085 6824220
- Data zamieszczenia: 2013-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Hajnowski
ul. Aleksego Zina 1 1
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6823371, fax. 085 6824220
REGON: 05065858000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w roku 2013 - 2014. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w roku 2013 - 2014 w ilościach: 1. Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne samochodowe - 4400 kpl. 2. Tablice zwyczajne do przyczep - 350 szt. 3. Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe - 280 szt. 4. Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych - 280 szt. 5. Tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe - 350 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia dla potrzeb osób niewidomych i słabowidzących do ogrodu zoologicznego pod nazwą Akcent ZOO w Białymstoku
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem - BI.272.1.2014
Dodano: 2014-01-20 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-09-26 - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi.
Dodano: 2013-05-20 - Wykonanie i dostawa do Urzędu Miejskiego w Łomży tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-05-15 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim w roku 2013.
Dodano: 2012-12-06 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2013 - 2015 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łomży
Dodano: 2012-11-30 - Demontaż istniejących oraz dostawa nowych tablic informacyjnych wraz z ich montażem
Dodano: 2012-10-31 - Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych i pamiątkowych do projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Stowarzyszenia Gmin Górnej Narwi
Dodano: 2012-08-08 - Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach
Dodano: 2012-06-14