Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 616 009 , fax. 343 616 538
- Data zamieszczenia: 2017-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
ul. gen. Józefa Hallera 1
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 616 009, fax. 343 616 538 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie Systemu Teleinformatycznego Wykonawcy (zwanego dalej STW) w rozumieniu przepisów art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 570), o właściwościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 978), z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w Załączniku nr 6 do SIWZ, wraz z udzieleniem licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, wraz z wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy, oraz usługami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w Załącznikach nr 7, 8A, 8B i 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty: 1) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 1) SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do pisma „Informacja z otwarcia ofert”. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa stanowiska do modelowania, symulacji i wirtualizacji systemów i komponentów automatyki przemysłowej i sterowania wraz z oprogramowaniem”
Dodano: 2024-04-12 - DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW I AUTOMATYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z SYSTEMEM FINANSOWO-KSIĘGOWYM FIRMY KAMSOFT S.A.
Dodano: 2024-04-05 - Usługa wdrożenia i wykonanie prac konsultacyjnych niezbędnych do uruchomienia systemu oprogramowania wraz z dostawą licencji
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa biblioteki do budowy interfejsów użytkownika
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa subskrypcji Webcon BPS CAL lub oprogramowania równoważnego
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2024-01-03