Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2013-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do nieinwazyjnej oceny sztywności tętnic i analizy centralnego ciśnienia tętniczego metodą tonometrii aplanacyjnej dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-96/ZP/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do nieinwazyjnej oceny sztywności tętnic i analizy centralnego ciśnienia tętniczego metodą tonometrii aplanacyjnej dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Zamówienie dotyczy projektu: SPIN-Model transferu innowacji w Małopolsce współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z bieżącej produkcji 2013r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika (do pomieszczenia wskazanego przez użytkownika). 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia dla 3 pracowników z obsługi systemu. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i języku angielskim. 5.Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji, obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego, w każdym roku trwania gwarancji. 7.Autoryzowany serwis gwarancyjny. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę może wynosić maksymalnie do 3 dni roboczych, od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy do 10 dni roboczych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy każdego z urządzeń wchodzących w skład systemu objętego przedmiotem zamówienia, w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia wchodzącego w skład systemu objętego przedmiotem zamówienia o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostawa wyposażenia oraz aparatury medycznej wraz z instalacją i uruchomieniem dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie .
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA STOJAKÓW NA KROPLÓWKI
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego- Aparatu EKG
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń medycznych w ramach projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej współfinansowanego ze środków MF EOG 2009-2014 i NMF 2009-2014 w ramach programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno - epidemiologicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż videobronchoskopu wraz z akcesoriami, myjnią- dezynfektorem jednostanowiskową oraz środkami dezynfekcyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa zestawów do objętościowej pompy infuzyjnej Medima P-2
Dodano: 2016-07-20 - Dostawę i montaż aparatu histeroresektoskopu bipolarnego wraz z pompą histeroskopową, aparatem elektrochirurgicznym mono i bipolarnym, optyką i osprzętem.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie kabin audiometrycznych - 2 szt.
Dodano: 2016-07-07