Przetargi.pl
Dostawa sukcesywnie wg potrzeb odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów, realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sukcesywnie wg potrzeb odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów, realizowany przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia, oraz złączniku nr 2 do SWIZ formularz oferty. Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta. Wykonawca udziela gwarancji jakości za dostarczony przedmiot zamówienia w wymiarze 24 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rzeczywiste ilości zrealizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości asortymentu faktycznie zakupionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Dostawy będą realizowane doraźnie w okresie trwania umowy w terminach i częściach określonych wcześniej przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa tzw. Potrzeb pierwszego rzutu, zawierać będzie ok 70 procent całości zamówienia, przewidzianego na cały okres trwania umowy, a wykaz przedmiotów pierwszego zamówienia dostarczony będzie Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy stanowiący tzw. Potrzeby pierwszego rzutu w terminie 30 dni roboczych od daty podpisania umowy (kryterium oceny ofert). Kolejne dostawy artykułów będących przedmiotem umowy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego przesłanego Wykonawcy faksem, email lub telefonicznie, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.Informacja o miejscu i sposobie realizacji zamówienia: Miejscem dostawy są magazyny Służby Mundurowej znajdujący się w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w m. Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 4653 w m. Darłowo, ul. Zwycięstwa, Jednostka Wojskowa nr 2117 w m. Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazujących asortyment, ilość wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodne z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w ilościach wskazanych w Zapotrzebowaniu na daną cześć. Informacja o Podwykonawcy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne.Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach