"Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 35
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7428298
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35 35
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 7428298
REGON: 21036841800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzyrzecz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Stołu Operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołu operacyjnego na potrzeby Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. Dostawa obejmuje dokonanie instalacji i montażu przedmiotu zamówienia w budynku Zamawiającego , przeprowadzenie szkolenia oraz dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie stołu demonstracyjnego nie starszego niż rok produkcji 2013.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz oznakowanie CE. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne oświadczenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331922303
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji przedmotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzyrzecz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z montażem
Dodano: 2013-07-10 - Dostawa doposażenia stołu operacyjnego Orthostar II typ 1425 firmy MAQUET
Dodano: 2010-02-09 - Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń medycznych w rozbiciu na 6 Pakietów
Dodano: 2010-01-28 - ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ STAŁU OPERACYJNEGO, LAMPY OPERACYJNEJ ORAZ STANOWISKA DO ZNIECZULEŃ
Dodano: 2009-04-29