Przetargi.pl
Dostawa stacji diagnostycznej z oprogramowaniem PACS i systemem dystrybucji badań - integracja systemu PACS z posiadanym przez Zamawiającego systemem ESKULAP (46/2011)

7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki 117
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5526407
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ
    ul. Polanki 117 117
    80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 5526407
    REGON: 19059495700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stacji diagnostycznej z oprogramowaniem PACS i systemem dystrybucji badań - integracja systemu PACS z posiadanym przez Zamawiającego systemem ESKULAP (46/2011)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji diagnostycznej z oprogramowaniem PACS i systemem dystrybucji badań - integracja systemu PACS z posiadanym przez Zamawiającego systemem ESKULAP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 107 z 17.06.2010 r. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 3. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach określonych w umowie; miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Zamawiający wymaga zapewnienia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego przez Producenta (załączyć kopię autoryzacji). Czas reakcji serwisowej do 48 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt na własny koszt do swojej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) na min. 7 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483290000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną