Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 64000 Kościan, pl. Paderewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 115 100 , fax. 655 122 296
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego
pl. Paderewskiego
64000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 655 115 100, fax. 655 122 296
REGON: 41104932400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsn.koscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków opatrunkowych bezpośrednio do Apteki szpitala, wg charakterystyki i szczegółowego wykazu asortymentowego, który zawiera formularz asortymentowo - cenowy podzielony na Zadanie I, Zadanie II i Zadanie III stanowiący załącznik nr 1. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w ofercie środków opatrunkowych zamiennych – równoważnych. 3. Dostawa będzie odbywała się okresowo transportem wykonawcy, według każdorazowo zgłoszonego zapotrzebowania po stronie zamawiającego, jednak w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od otrzymania zapotrzebowania. 4. Zamawiający nie będzie wyrażał zgody na zamianę wielkości opakowań podanych w SIWZ na jakiekolwiek inne. 5. Zamawiający nie będzie tworzył dodatkowych pakietów (zadań) poza już określonymi w SIWZ. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w zapisach umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Warunki bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych: a) Muszą posiadać wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych); b) Muszą posiadać znak CE; c) Muszą być wykonane w całości z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego); d) Muszą posiadać ściągacze taliowe oraz falbanki, zapobiegające wypadaniu zawartości oraz nie powodujące obtarć w okolicy pachwin; e) Muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie – w postaci elastycznych przylepcorzepów; f) Chłonność pieluchomajtek musi spełniać normę ISO 11948-1 i musi być potwierdzona oświadczeniem producenta. 8. Warunki bezwzględne dla podpasek: a) Muszą posiadać Świadectwo Jakości Zdrowotnej PZH; b) Muszą posiadać wysoką chłonność. Absorbcja nie mniej niż 110 g/szt.; c) Podpaska musi być pokryta folią paroprzepuszczalną (tzw. oddychająca), bezzapachowa; d) Powierzchnia wewnętrzna musi być pokryta włókniną; e) Musi posiadać boczne wytłoczenia ułatwiające równomierne wchłanianie wilgoci; f) Musi być samoprzylepna, przepuszczalność nie mniej niż 1,5 N. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33141110-4. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub wszystkie zadania. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67ust.1 pkt 7. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania dostaw przez wykonawcę. 15. Zamawiajacy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - zadanie I – 5.000 PLN - zadanie II – 3.500 PLN - zadanie III – 300 PLN - Łącznie w wysokości 8.800 PLN (słownie: osiem tysięcy osiemset 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III
Dodano: 2023-05-24 - Sukcesywna dostawa opatrunków
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa opatrunków standardowych powtórzenie unieważnionych pakietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu,
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2021-01-19 - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa opatrunków i pieluchomajtek
Dodano: 2020-11-20