Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 061 4422152
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
ul. Poznańska 30 30
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4427314, 4427311, fax. 061 4422152
REGON: 63982000400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Zamawiającego środków dezynfekcyjnych zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku A do SIWZ. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać: - w przypadku wyrobów medycznych: Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego Oznaczonego Znakiem Zgodności CE, dla którego wystawiono Deklarację Zgodności; - w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem biobójczym; - w przypadku wyrobów leczniczych: Decyzję Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; - w przypadku produktów kosmetycznych: Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na pakiety nr 1., nr 2. i nr 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu z danego pakietu. Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) został zamieszczony w Załączniku A do SIWZ. Wielkość zamówienia: poniżej kwoty 206.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244550008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą prawidłową pod względem formalnym i merytorycznym ofertę, 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP (wyszczególnienie okoliczności wykluczających z postępowania znajduje się w pkt 5.2. SIWZ). Dokonanie oceny warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonej oferty i dołączonych do niej dokumentów (dokumenty te wyszczególnione zostały w Części VI SIWZ). Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego warunku uczestnictwa w niniejszym postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V. SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert (w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień); 3) a) dla zaoferowanych wyrobów medycznych: Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego Oznaczonego Znakiem Zgodności CE, dla którego wystawiono Deklarację Zgodności; b) dla zaoferowanych wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia - pozwolenie na obrót produktem biobójczym; c) dla wyrobów leczniczych: Decyzję Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego i koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; d) dla produktów kosmetycznych: Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. 4) W przypadku złożenia oferty równoważnej - folder producenta środków zaoferowanych jako równoważne zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Części II Załącznika A do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków do dezynfekcji do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 3/16
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa środków do dezynfekcji (powierzchni, skóry i narzędzi) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 43/14
Dodano: 2014-10-17 - Środek ochrony roślin FUSILADE FORTE 150 EC lub równoważny
Dodano: 2014-08-13 - Środek ochrony roślin FOCUS ULTRA 100EC lub równoważny
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa środków do dezynfekcji (powierzchni, skóry i narzędzi) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 4/13
Dodano: 2013-03-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Dodano: 2012-03-29 - 10/12
Dodano: 2012-03-28 - 36/11
Dodano: 2011-07-06 - DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Dodano: 2011-01-13 - 29/10
Dodano: 2010-06-24